@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
17 okt, 2014 08:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aw Skrivet av Borttagen: jag har typ liknande, historia, matte och engelska men jag har TRE timmars engelska och slutar 17, på en fredag Matte, bild, slöjd, engelska och sedan svenska. Bläh. Men sedan är det helg ♥ Och svenskan är kul, men resten ... nah 17 okt, 2014 08:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: snodde dom din mobil? Skrivet av Borttagen: Aw Skrivet av Borttagen: jag har typ liknande, historia, matte och engelska men jag har TRE timmars engelska och slutar 17, på en fredag Matte, bild, slöjd, engelska och sedan svenska. Bläh. Men sedan är det helg ♥ Och svenskan är kul, men resten ... nah Det är jobbigt att sluta 17 på en fredag men man får tänka positivt xD det är iaf fredag c: 17 okt, 2014 08:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nä, jag glömde den i skolan igår och min svenska och engelskalärare har den tydligen xDSkrivet av Borttagen: snodde dom din mobil? Skrivet av Borttagen: Aw Skrivet av Borttagen: jag har typ liknande, historia, matte och engelska men jag har TRE timmars engelska och slutar 17, på en fredag Matte, bild, slöjd, engelska och sedan svenska. Bläh. Men sedan är det helg ♥ Och svenskan är kul, men resten ... nah Det är jobbigt att sluta 17 på en fredag men man får tänka positivt xD det är iaf fredag c: Fredagar är vår näst senaste dag ... men det är lite mildare än för dig cx Vi slutar 15.05 ^^ 17 okt, 2014 08:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: haha awh , låter som nåt jag också skulle kunna göra xD Skrivet av Borttagen: Nä, jag glömde den i skolan igår och min svenska och engelskalärare har den tydligen xDSkrivet av Borttagen: snodde dom din mobil? Skrivet av Borttagen: Aw Skrivet av Borttagen: jag har typ liknande, historia, matte och engelska men jag har TRE timmars engelska och slutar 17, på en fredag Matte, bild, slöjd, engelska och sedan svenska. Bläh. Men sedan är det helg ♥ Och svenskan är kul, men resten ... nah Det är jobbigt att sluta 17 på en fredag men man får tänka positivt xD det är iaf fredag c: Fredagar är vår näst senaste dag ... men det är lite mildare än för dig cx Vi slutar 15.05 ^^ Ah våran skola är konstig, vi har jätteskumma tider.. På måndagar har vi tex 20 minuters lektion och sen slutar vi för dagen xD men jag måste dra till skolan nu c: du får ha det så bra! ^^ 17 okt, 2014 08:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fick tillbaka den nu ♥33333Skrivet av Borttagen: haha awh , låter som nåt jag också skulle kunna göra xD Skrivet av Borttagen: Nä, jag glömde den i skolan igår och min svenska och engelskalärare har den tydligen xDSkrivet av Borttagen: snodde dom din mobil? Skrivet av Borttagen: Aw Skrivet av Borttagen: jag har typ liknande, historia, matte och engelska men jag har TRE timmars engelska och slutar 17, på en fredag Matte, bild, slöjd, engelska och sedan svenska. Bläh. Men sedan är det helg ♥ Och svenskan är kul, men resten ... nah Det är jobbigt att sluta 17 på en fredag men man får tänka positivt xD det är iaf fredag c: Fredagar är vår näst senaste dag ... men det är lite mildare än för dig cx Vi slutar 15.05 ^^ Ah våran skola är konstig, vi har jätteskumma tider.. På måndagar har vi tex 20 minuters lektion och sen slutar vi för dagen xD men jag måste dra till skolan nu c: du får ha det så bra! ^^ Jag sitter i skolan nu haha ^^ Detsamma ^^ 17 okt, 2014 08:50 |
|
potterflicka
Elev |
Hahha alltså neeej, pallar inte :-(
Har för tillfället rast, men sen måste jag fortsätta skriva i en timme till, men jag har ingen inspiration.. Och sen är det bild, och jag fattar inte vad bildläraren säger.. Matten blir dock soft, vi brukar ändå bara titta på roliga videos på fredagarnas mattelektion. 17 okt, 2014 08:56 |
|
Beben
Elev |
It's time for tyska
Och mobba inte mitt val i moderna språk, tyskaläraren är den bästa på hela skolan. 17 okt, 2014 09:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: It's time for tyska Och mobba inte mitt val i moderna språk, tyskaläraren är den bästa på hela skolan. Varför skulle man mobba någon som valt tyska? 17 okt, 2014 09:20 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte, men mina kompisar som har valt spanska brukar göra det.Skrivet av Beben: It's time for tyska Och mobba inte mitt val i moderna språk, tyskaläraren är den bästa på hela skolan. Varför skulle man mobba någon som valt tyska? 17 okt, 2014 09:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen