vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Funderar på om det är mer snö i Forsbacka än Valbo eftersom det är typ inget i Gävle? Vad anser du Afturelding? Det är det! Vi var inne till Valbo idag, och det är mer snö hemma. Det borde alltså vara flera dm i Sandviken? Troligen! Hahaha, stackars sandviksbor xD Tur att de har lök iaf "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2013 14:13 |
|
Caius
Elev |
Dör, för jag har så jävla ont i skallen att det inte är sant. Och inget hjälper. Jag tog ipren imorrse innan jag gick hemifrån, typ där vid åtta tiden. Det hjälpte inte. När jag kom hem vid 12:00 käkade jag och gick upp för att spela guitar hero. Efter att ha bråkat med att få den att starta och sedan lyckats köra ett par två-tre låtar kändes det som att jag skulle dö pga skallen. Jag "rasade" ihop i sängen och somnade typ direkt pga att det gjorde så ont och att jag frös på samma gång (trots att jag var fullt påklädd med jeans, strumpor, t-shirt, skjorta, sjal och täcke uppe på det).
För cirka 30 minuter kände jag att jag inte kunde sova längre, så jag gick upp, höll på att snubbla över mig själv pga att skallen bultade så jävla hårt. Jag vet seriöst inte ifall det var mitt hjärta eller hjärnan som jag hörde, bultade gjorde det i alla fall. Gick ned, plockade ur disken ur diskmaskinen och satte ned det som fanns i köket i den. Tog en till smärtstillande, denna gång ibumentin... Har nu suttit vid datorn i en tio minuter utan att känna någon skillnad. Får jag gå och lägga mig igen? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 25 nov, 2013 15:30 |
|
Chaemy
Elev |
Hahhahah Tom Felton
Aww krya Caius! Själv sitter jag vid datorn och funderar på när jag ska till stallet.
25 nov, 2013 15:41 |
|
Verro_Luna
Elev |
25 nov, 2013 19:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
25 nov, 2013 20:39 |
|
aascendio
Elev |
25 nov, 2013 20:41 |
|
HP_Maja
Elev |
25 nov, 2013 20:41 |
|
MuzicZnake
Elev |
Jag ser på Shear Genius på 5:an och funderar på att göra mig en stor kopp kaffe och en macka
26 nov, 2013 11:47 |
|
Borttagen
|
Skriver detta och funderar på om jag har några läxor...
26 nov, 2013 17:27 |
|
Chaemy
Elev |
26 nov, 2013 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen