@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hapo: Jag såg den nyss, och kom ihåg att du älskade henne, så jag tänkte att jag måste ju länka ifall du missat den Hahha 16 okt, 2014 20:36 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hapo: Jag såg den nyss, och kom ihåg att du älskade henne, så jag tänkte att jag måste ju länka ifall du missat den Hahha Hoppas hon fortsätter med Dead to me och Bittersweet tragedy också 16 okt, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
Längtar redan till tisdag. Alltså jag är så konstig. Vill ej gå länge i skolan (vill gärna inte alls gå i skolan) och får lite prestationsångest av S, U och W men det är ändå typ den bästa dagen??? Idk. Men de är fina och det är kul att sjunga.
... när tisdagen kommer så lär jag nog dock bara vara helt fylld av ångest och ba "WÄH JAG VILL INTE STANNA KVAR TILL FEM" men oh well 16 okt, 2014 20:39 |
|
Frivolt
Elev |
Undrade var min katt öppnade dörren till en garderob och där låg hon, på en av hyllorna xD
Sötkissen dåå :'D Hapo Jaa 16 okt, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
Låttips, tack?
16 okt, 2014 20:44 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
16 okt, 2014 20:46 |
|
Borttagen
|
Av...? 16 okt, 2014 20:47 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Borttagen: MOLLY SANDÉN. Kanske bara jag som tycker den är bra men du kan ju ta o se om du tycker att den är bra 8))Av...?
16 okt, 2014 20:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Wooooow vad jag gillar filmen "The Giver". WOW säger jag bara, så himla vacker ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 okt, 2014 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen