@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
16 okt, 2014 20:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag tror att det finns en liten chans att jag kan få höns! Faktiskt! Jag sa till mamma att jag inte skulle skämmas när jag åt ägg om jag visste att hönsen har det bra. Då sa hon att det skulle vara trevligt om vi hade höns. Sedan dess har hon typ tagit upp det ämnet ibland. Om jag engagerar mig ordentligt så tror jag att det finns en chans! Hönor är läskiga. (Jag har blivit jagad av en flock aggressiva höns när jag var hos en f.d kompis xD så här har jag typ en relevant anledning till varför jag är rädd.) Men det skulle nog vara bra, och häftigt! Klaestron: Jag önskar att jag hade dig som lärare.
16 okt, 2014 20:15 |
|
Chaemy
Elev |
Elma00 och Fellrendión. I så fall ska jag bara skaffa sådana här söta. Den här är i alla fall inte läskig
16 okt, 2014 20:19 |
|
Hedwig96
Elev |
16 okt, 2014 20:20
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-16 kl. 20:20
|
|
Borttagen
|
YES! Jag blev godkänd på min första labbrapport!!
16 okt, 2014 20:20 |
|
potterflicka
Elev |
Jag har hamnat i någon slags ond cirkel där jag verkligen hatar alla dagar. Jag hatar måndag - fredag pga. skolan, men helgen förstörs av att jag tänker på allt jobbigt jag måste gå igenom nästa vecka innan jag kan ha '' kul '' igen.
Hur ska jag sluta tänka på allt tråkigt :-( 16 okt, 2014 20:28 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 okt, 2014 20:28 |
|
Hapo
Elev |
Frivolt Har du sett hennes nya video?? ^^ 16 okt, 2014 20:30 |
|
Frivolt
Elev |
Japp, såg den tidigare idag 16 okt, 2014 20:32 |
|
Hapo
Elev |
Jag såg den nyss, och kom ihåg att du älskade henne, så jag tänkte att jag måste ju länka ifall du missat den 16 okt, 2014 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen