@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska börja gå igenom engelskaförhöret vi ska ha ... imorgon
jag är så bra på att ta tag i saker i tid ♥33 16 okt, 2014 19:33 |
|
Klaestron
Elev |
Har en dålig vana att börja prata Harry Potter med mina elever. Det händer att de ber mig utföra magi framför dem till vilket jag svarar
"Ni borde förstå varför jag inte kan göra det" sedan suckar jag och viskar "muggles"
16 okt, 2014 19:48 |
|
Frivolt
Elev |
Har hittat en väldigt fin sminkning som jag gärna vill träna på o förbättra o göra igen!
Nu vill ja sminka mig varje dag juu xD Men min mamma skulle typ få spel om hon såg mig, och då skulle jag inte vilja sminka mig mer D: 16 okt, 2014 19:55 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
16 okt, 2014 20:03 |
|
Vildvittra
Elev |
16 okt, 2014 20:04 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
16 okt, 2014 20:05 |
|
Chaemy
Elev |
Jag tror att det finns en liten chans att jag kan få höns! Faktiskt! Jag sa till mamma att jag inte skulle skämmas när jag åt ägg om jag visste att hönsen har det bra. Då sa hon att det skulle vara trevligt om vi hade höns. Sedan dess har hon typ tagit upp det ämnet ibland. Om jag engagerar mig ordentligt så tror jag att det finns en chans!
16 okt, 2014 20:06 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Klaestron: Har en dålig vana att börja prata Harry Potter med mina elever. Det händer att de ber mig utföra magi framför dem till vilket jag svarar "Ni borde förstå varför jag inte kan göra det" sedan suckar jag och viskar "muggles" Jag skulle vilja ha dig som lärare! 16 okt, 2014 20:13 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag tror att det finns en liten chans att jag kan få höns! Faktiskt! Jag sa till mamma att jag inte skulle skämmas när jag åt ägg om jag visste att hönsen har det bra. Då sa hon att det skulle vara trevligt om vi hade höns. Sedan dess har hon typ tagit upp det ämnet ibland. Om jag engagerar mig ordentligt så tror jag att det finns en chans! Vi kommer aldrig få höns, eftersom mamma tycker de är läskiga.. Hon har jobbat som avbytare (aka hon mjölkar går på olika bondgårdar) sedan hon var 25 men hon tycker ändå höns är läskiga.
16 okt, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag och Beben har lika många tummar c: ♥
16 okt, 2014 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen