@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Har insett, efter att försökt sminka mig som en kawaii/manga/anime vaddetnuheter att jag behöver - 1. En peruk 2. linser som får mina ögon att se större ut 3. lösögonfransar 4. NÅGON STANS ATT FOTA PÅ!! D: = ETT ANNAT RUM!! När du fotat vill jag gärna se en bild. Om du vill visa alltså.
16 okt, 2014 18:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Har insett, efter att försökt sminka mig som en kawaii/manga/anime vaddetnuheter att jag behöver - 1. En peruk 2. linser som får mina ögon att se större ut 3. lösögonfransar 4. NÅGON STANS ATT FOTA PÅ!! D: = ETT ANNAT RUM!! När du fotat vill jag gärna se en bild. Om du vill visa alltså. hahah! Kan du få göra xD Kan uggla dig Men förvänta dig inget mästerverk 16 okt, 2014 18:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Har insett, efter att försökt sminka mig som en kawaii/manga/anime vaddetnuheter att jag behöver - 1. En peruk 2. linser som får mina ögon att se större ut 3. lösögonfransar 4. NÅGON STANS ATT FOTA PÅ!! D: = ETT ANNAT RUM!! När du fotat vill jag gärna se en bild. Om du vill visa alltså. hahah! Kan du få göra xD Kan uggla dig Men förvänta dig inget mästerverk Det blir säkert jättebra! ^^
16 okt, 2014 18:39 |
|
Kim Potter
Elev |
Ska försöka ta tag i mig själv och med hjälp av min mamma få till en lolita/kawaii stil utan att lägga ner typ en miljon kronor på det
16 okt, 2014 18:45 |
|
Borttagen
|
Min mormors moster har dött :'( ♥
16 okt, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fenixx: +jag är en idiot som tog emot en gratisbiljett till en konsert från kulturskolan när jag egentligen borde plugga. bleh. men älskar att se orkestrar live så uhm prioriteringar Gå på konsert med folk från kulturskolan slår allt annat XD 16 okt, 2014 19:03 |
|
The Noble Lion
Elev |
16 okt, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
Alltså på pop och rockensemblen så är alla så musikaliska och talangfulla och så kommer jag där och ba " ... heh"
Btw så är jag och bästis med på alla sångrelaterade grejer i skolan vi kan haha ... ensemble, musikal och lucia Det är fett kul, även fast jag känner mig så dålig ... Men ah, det är kul ^^ 16 okt, 2014 19:12 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
3 saker jag hellre gör än har seminarium i morgon:
1. går in i Mordor 2. går en månad utan coca cola light 3. Får hjärnskakning
16 okt, 2014 19:14
Detta inlägg ändrades senast 2020-06-28 kl. 21:10
|
|
The Noble Lion
Elev |
16 okt, 2014 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen