@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Imorgon är det fredag!!!! hell to the yes.
Fast först har jag SOprov. Som jag flyttade fram på eget intiativ?? öhhh 16 okt, 2014 17:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Ska skypa med ingetledigt men hon är inte ens inloggad just nu ;O Hon som skulle sluta tidigt -.- hrmpf!! Nu är jag tillbaka! ![]() 16 okt, 2014 17:36 |
|
lumos1
Elev |
16 okt, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Känns så konstigt att jag fyller 15 år om bara 13 dagar..! Känns som att jag precis fyllde 14....
16 okt, 2014 17:40 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av lumos1: Idag fick vi ca 5 minuters lunch .___. Kunde gett dig av min!! Vi har 1 h 20 min på torsdagar. Det är mest bara jättesegt 16 okt, 2014 17:41 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av lumos1: Vår lunch ärr alltid i trettio minuter, så på tisdagar och torsdagar har vi längre raster.Idag fick vi ca 5 minuters lunch .___. 16 okt, 2014 17:42 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av lumos1: Idag fick vi ca 5 minuters lunch .___. Kunde gett dig av min!! Vi har 1 h 20 min på torsdagar. Det är mest bara jättesegt Haha oj, det vill jag ha ju ;u; Beben - Våra luncher brukar vara 50-30 minuter långa, men nu idag fick jag och mina kompisar typ 5 för att vi behövde/valde sitta över supermycket på Svenskan. Det handlade om att skriva sista utkastet till våra sagor (så det satte betyget på den) och typ ingen hann så det slutade med att vi fick 5 minuter bara ;-; ;;
16 okt, 2014 17:43 |
|
Frivolt
Elev |
Har insett, efter att försökt sminka mig som en kawaii/manga/anime vaddetnuheter att jag behöver - 1. En peruk 2. linser som får mina ögon att se större ut 3. lösögonfransar 4. NÅGON STANS ATT FOTA PÅ!! D: = ETT ANNAT RUM!!
16 okt, 2014 18:24 |
|
Beben
Elev |
16 okt, 2014 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag har body pumpat. KÄNNER MIG STARK!!
16 okt, 2014 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen