@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nooooo, hur gick det?Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre. 16 okt, 2014 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: De sa att jag skulle testa några mediciner, och att jag ska börja gå till bup >:c Men aldrig i livet, liksom jag hatar bup.Skrivet av Borttagen: Nooooo, hur gick det? Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre. 16 okt, 2014 13:47 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: But why? Jag går till bupSkrivet av Beben: De sa att jag skulle testa några mediciner, och att jag ska börja gå till bup >:c Men aldrig i livet, liksom jag hatar bup. Skrivet av Borttagen: Nooooo, hur gick det? Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre. 16 okt, 2014 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Bup här är inte trevliga Skrivet av Borttagen: But why? Jag går till bup Skrivet av Beben: De sa att jag skulle testa några mediciner, och att jag ska börja gå till bup >:c Men aldrig i livet, liksom jag hatar bup. Skrivet av Borttagen: Nooooo, hur gick det? Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre. 16 okt, 2014 13:52 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns det ingen annan du kan gå till?Skrivet av Beben: Bup här är inte trevliga Skrivet av Borttagen: But why? Jag går till bup Skrivet av Beben: De sa att jag skulle testa några mediciner, och att jag ska börja gå till bup >:c Men aldrig i livet, liksom jag hatar bup. Skrivet av Borttagen: Nooooo, hur gick det? Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre. 16 okt, 2014 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Nope </3 Skrivet av Borttagen: Finns det ingen annan du kan gå till? Skrivet av Beben: Bup här är inte trevliga Skrivet av Borttagen: But why? Jag går till bup Skrivet av Beben: De sa att jag skulle testa några mediciner, och att jag ska börja gå till bup >:c Men aldrig i livet, liksom jag hatar bup. Skrivet av Borttagen: Nooooo, hur gick det? Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre. 16 okt, 2014 13:59 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh.. Lycka till!Skrivet av Beben: Nope </3 Skrivet av Borttagen: Finns det ingen annan du kan gå till? Skrivet av Beben: Bup här är inte trevliga Skrivet av Borttagen: But why? Jag går till bup Skrivet av Beben: De sa att jag skulle testa några mediciner, och att jag ska börja gå till bup >:c Men aldrig i livet, liksom jag hatar bup. Skrivet av Borttagen: Nooooo, hur gick det? Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre. 16 okt, 2014 14:01 |
|
Elma00
Elev |
16 okt, 2014 14:34 |
|
Solkatten
Elev |
Ugh imorgon kommer jag att få gå tre km hem från busshållsplatsen (vilket tar typ 20-30 min för mig) och troligtvis i regn. >.<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 okt, 2014 16:24 |
|
Borttagen
|
min mobil är avstängd och borta och jag har panik
hinner ej tillbaka till skolan för mamma kan ej skjutsa mig + att alla lärare antagligen redan har slutat och ej kan låsa upp klassrummet åt mig så att jag kan kolla där : ))))) 16 okt, 2014 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen