@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Försöker att ta det lugnt idag. Sitter och målar på en ny tavla och den ser faktiskt ut att bli bra!
16 okt, 2014 09:45 |
|
Borttagen
|
Yaaaaay, höstlov!
16 okt, 2014 09:54 |
|
MizzNina
Elev |
Alltså, det här är det mest episka jag någonsin sett. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 okt, 2014 10:00 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 okt, 2014 10:39 |
|
Frivolt
Elev |
Fick just precis mitt andra elevhemspoäng på något jag skrivit för ungefär ett år sen! O_o
Väldigt oväntat men väldigt roligt 16 okt, 2014 10:48 |
|
Fellrendión
Elev |
That awkward moment när du fyller badkaret och väntar länge och blir irriterad över att det går långsammare än vanligt... och du upptäcker att du inte satt i proppen. -__- xD
16 okt, 2014 11:01 |
|
Borttagen
|
har läst the blood of olympus hela morgonen och nu har jag satt ner den för att ta en paus. jag vill inte läsa ut den för snabbt.
jag är rädd för vad som kommer hända i denna bok. något fruktansvärt förmodligen. 16 okt, 2014 11:02 |
|
Borttagen
|
Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre.
16 okt, 2014 12:00 |
|
Frivolt
Elev |
Iväg till psykologmottagningen igen, men den här gången kanske jag kan få min ansökan om försörjningsstöd inskickat
Sen ska jag gå förbi apoteket o se om de har nån vit eyeliner! xD De säljer ju typ smink, så kanske kanske Sen har jag en asbra ide till en fototävling här på mugglis så får bara hoppas att den blir bra Och sen fick jag se ännu en fin video av en underbar sångerska ♥ 16 okt, 2014 12:09 |
|
Borttagen
|
Effektiv dag.
Jag har varit och provat ut och beställt glasögon. kände mig jättesnygg i dem. sen iväg till studenthälsan för ett kort snack med kuratorn där och nu har jag ätit lunch. Nu har jag tänkt plugga och sen träna! 16 okt, 2014 13:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen