Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18169 18170 18171 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Försöker att ta det lugnt idag. Sitter och målar på en ny tavla och den ser faktiskt ut att bli bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

16 okt, 2014 09:45

Borttagen

Avatar


Yaaaaay, höstlov!

16 okt, 2014 09:54

MizzNina
Elev

Avatar

+2





Alltså, det här är det mest episka jag någonsin sett.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

16 okt, 2014 10:00

Ithrenniel
Elev

Avatar


Jag har fått ett TARDIS-skal till min telefon!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

16 okt, 2014 10:39

Frivolt
Elev

Avatar


Fick just precis mitt andra elevhemspoäng på något jag skrivit för ungefär ett år sen! O_o

Väldigt oväntat men väldigt roligt Tack och bock till personen som gav mig det :'D ♥

16 okt, 2014 10:48

Fellrendión
Elev

Avatar

+2


That awkward moment när du fyller badkaret och väntar länge och blir irriterad över att det går långsammare än vanligt... och du upptäcker att du inte satt i proppen. -__- xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 okt, 2014 11:01

Borttagen

Avatar


har läst the blood of olympus hela morgonen och nu har jag satt ner den för att ta en paus. jag vill inte läsa ut den för snabbt.
jag är rädd för vad som kommer hända i denna bok. något fruktansvärt förmodligen.

16 okt, 2014 11:02

Borttagen

Avatar


Jag är inte nöjd med läkarbesöket idag, allt känns bara värre.

16 okt, 2014 12:00

Frivolt
Elev

Avatar


Iväg till psykologmottagningen igen, men den här gången kanske jag kan få min ansökan om försörjningsstöd inskickat

Sen ska jag gå förbi apoteket o se om de har nån vit eyeliner! xD De säljer ju typ smink, så kanske kanske

Sen har jag en asbra ide till en fototävling här på mugglis så får bara hoppas att den blir bra

Och sen fick jag se ännu en fin video av en underbar sångerska ♥

16 okt, 2014 12:09

Borttagen

Avatar


Effektiv dag.
Jag har varit och provat ut och beställt glasögon. kände mig jättesnygg i dem. sen iväg till studenthälsan för ett kort snack med kuratorn där och nu har jag ätit lunch. Nu har jag tänkt plugga och sen träna!

16 okt, 2014 13:30

1 2 3 ... 18169 18170 18171 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.