vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potterflicka
Elev |
Läser & är inne på mugglis.
20 nov, 2013 18:46 |
|
parkinson123
Elev |
20 nov, 2013 19:01 |
|
Chaemy
Elev |
20 nov, 2013 19:01 |
|
Caius
Elev |
Väntar på middagen, lyssnar på musik och funderar över hur jag ska fixa follarna på shortsen som jag håller på att sy.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 nov, 2013 18:44 |
|
Atlanten
Elev |
24 nov, 2013 18:53 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
24 nov, 2013 18:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Finner motivation att plugga.
Lyssnar på Ulla Billquist. Finner motivation att plugga. Dricker kaffe. Finner motivation att plugga. Skriver på Mugglis. Finner motivation att plugga. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2013 12:20 |
|
Borttagen
|
Har matematiklektion, hör på musik och låtsas se intresserad ut medan jag kollar runt på nätet. + lyssnar på mina klasskamraters "fina" sångröster som försöker stämma in till Abbas låtar X'D
25 nov, 2013 12:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Funderar på om det är mer snö i Forsbacka än Valbo eftersom det är typ inget i Gävle?
Vad anser du Afturelding? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2013 14:09 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Funderar på om det är mer snö i Forsbacka än Valbo eftersom det är typ inget i Gävle? Vad anser du Afturelding? Det är det! Vi var inne till Valbo idag, och det är mer snö hemma. Det borde alltså vara flera dm i Sandviken? ![]() ![]()
25 nov, 2013 14:12 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen