@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
JAG MÅR INTE BRA :-)
speech! 15 okt, 2014 20:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Naaw! Om jag gjorde en facebook till min katt Dinah hade de kunnat bli vänner. Haha naaw! Om du nån gång gör det så kan kan hon ju bli vän med min kisse (Och jag bli vän med dig, om du nu har facebook) Min mamma vill inte det. Hon är rädd för att någon läskig treårig kattpedofil skulle ta kontakt med henne och hennes bror och bara "Ni är söta... möt mig vid kattlådan så ska ni få lite godis"... Men om hon fick så hade jag fixat en åt henne! (Ja, det skulle vi kunna fast jag har inte facebook och vill nog inte ha det direkt. ^^) Ååh, jag förstår ;O Ja, håll dig borta så länge du kan Hahah mötas vid kattlådan, vilket ställe hah ok Och gör du det inte så, har jag ju dig här på mugglis 15 okt, 2014 20:06 |
|
Hedwig96
Elev |
![]() Två små sötisar, vår lille katt Buzz fick möta sin halvbror Bamse idag som bor hos min morbror och kusin. Som min kusin sa: Buzz är guld färg och Bamse silver 15 okt, 2014 20:09 |
|
The Noble Lion
Elev |
NaNoWriMo - National Novel Writing Month Man ska skriva 50,000 ord under November Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Någon som ska vara med i NaNoWriMo i år? Funderar på det Dock brukar jag flippa över deadlines som jag inte satt själv så vi får se om jag klarar av det Hahah du får försöka försöka att inte tänka på några deadlines, och jag förstår att det är lättare sagt än gjort.. Tycker du ska skriva!
15 okt, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag ska skriva p engelska ... dock så kommer grammatiken att bli kaos och det vill jag ej
15 okt, 2014 20:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror att jag ska skriva p engelska ... dock så kommer grammatiken att bli kaos och det vill jag ej Vilket skrivprogram använder du? Word brukar lägga till gröna streck om det är dåliga ordval och om grammatiken är dålig.
15 okt, 2014 20:42 |
|
Anne Potter
Elev |
15 okt, 2014 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag använder word, men brukar inte ha på stavkollnigssaken (eh ...), men jag sätter nog på den när jag börjar skriva på engelska, tack för tipset c:Skrivet av Borttagen: Jag tror att jag ska skriva p engelska ... dock så kommer grammatiken att bli kaos och det vill jag ej Vilket skrivprogram använder du? Word brukar lägga till gröna streck om det är dåliga ordval och om grammatiken är dålig. Skrivet av Anne Potter: Jag? :3Rolla med meej? plz?? ♥ 15 okt, 2014 20:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Min mamma vill inte det. Hon är rädd för att någon läskig treårig kattpedofil skulle ta kontakt med henne och hennes bror och bara "Ni är söta... möt mig vid kattlådan så ska ni få lite godis"... Men om hon fick så hade jag fixat en åt henne! (Ja, det skulle vi kunna fast jag har inte facebook och vill nog inte ha det direkt. ^^) Ååh, jag förstår ;O Ja, håll dig borta så länge du kan Hahah mötas vid kattlådan, vilket ställe hah ok Och gör du det inte så, har jag ju dig här på mugglis Jadå! ^^ Fast för mig räcker nog Mugglis!
15 okt, 2014 20:49 |
|
Anne Potter
Elev |
15 okt, 2014 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen