@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Ååh vad kul x) jag är faktiskt vän med en katt på Facebook! Eller jag tror det i alla fall!
15 okt, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
Vill skriva NaNoWriMo på engelska i år för jag hatar svenska men jag kan inte engelsk grammatik
Vet ej vad jag ska göra Ugh 15 okt, 2014 19:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Ååh vad kul x) jag är faktiskt vän med en katt på Facebook! Eller jag tror det i alla fall! haha jaa xD e lite kul Ooh kuuul 15 okt, 2014 19:28 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Ååh vad kul x) jag är faktiskt vän med en katt på Facebook! Eller jag tror det i alla fall! haha jaa xD e lite kul Ooh kuuul Så går det när man är en nörd!
15 okt, 2014 19:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Ååh vad kul x) jag är faktiskt vän med en katt på Facebook! Eller jag tror det i alla fall! haha jaa xD e lite kul Ooh kuuul Så går det när man är en nörd! haha japp, så går det 15 okt, 2014 19:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Naaw! Om jag gjorde en facebook till min katt Dinah hade de kunnat bli vänner.
15 okt, 2014 19:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Naaw! Om jag gjorde en facebook till min katt Dinah hade de kunnat bli vänner. Haha naaw! Om du nån gång gör det så kan kan hon ju bli vän med min kisse (Och jag bli vän med dig, om du nu har facebook) 15 okt, 2014 19:56 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Gjorde just precis en facebook till min katt O_o xD Naaw! Om jag gjorde en facebook till min katt Dinah hade de kunnat bli vänner. Haha naaw! Om du nån gång gör det så kan kan hon ju bli vän med min kisse (Och jag bli vän med dig, om du nu har facebook) Min mamma vill inte det. Hon är rädd för att någon läskig treårig kattpedofil skulle ta kontakt med henne och hennes bror och bara "Ni är söta... möt mig vid kattlådan så ska ni få lite godis"... Men om hon fick så hade jag fixat en åt henne! (Ja, det skulle vi kunna fast jag har inte facebook och vill nog inte ha det direkt. ^^)
15 okt, 2014 19:59 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu är jag stolt ägare till en liten plåtburk som med annat namn kallas bil
15 okt, 2014 20:00 |
|
Beben
Elev |
15 okt, 2014 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen