@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Kim Potter: Ge mig tips på TV serier D; Har du sett Lost? Om inte så gör det. xD Nah, min väns bror sa att den hade en as weird ending - Polyjucie Åh okej, tack ändå ^^'
15 okt, 2014 17:44 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av LIA15: Nu är du lika gammal som mig! IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAAAAAAAG! Happy birthday to meee.... JAG FICK EN TFIOS-TRÖJA! JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAAAD! Mvh Överexalterad tolvåring GRATTIS!!! 15 okt, 2014 17:46 |
|
Klaestron
Elev |
15 okt, 2014 17:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Kim Potter: Ge mig tips på TV serier D; Har du sett Lost? Om inte så gör det. xD Nah, min väns bror sa att den hade en as weird ending - Polyjucie Åh okej, tack ändå ^^' 1 poängs avdrag från Gryffindor. Vill kunna. Tänk att ha makten... D: XD Serien är skitbra. Jag ser inget fel i slutet förutom att det överhuvudtaget ens var ett slut. Se den! Pleaase! Ge första och andra avsnittet en chans. Du behöver inte se mer! xD
15 okt, 2014 17:54 |
|
Kim Potter
Elev |
15 okt, 2014 17:56 |
|
Fellrendión
Elev |
Kim Potter: Braaa! För Lost (och Harry Potter) har liksom varit min barndom. Weird barndom men det är sant.
Att missa det totalt går liksom inte. D:
15 okt, 2014 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Kim Potter: Ge mig tips på TV serier D; Har du sett Lost? Om inte så gör det. Jag har gett mig in på Lost för andra gången. Och precis som första gången så tappade jag intresset halvvägs genom andra säsongen Men jag rekommenderar att du kollar in Doctor Who, Once Upon a Time, Downton Abbey, Grey's Anatomy och The Vampire Diaries ^^ 15 okt, 2014 18:00 |
|
potterflicka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! var bara tvungen EDIT: btw, Jag lyssnar på Björn Afzelius. hah. 15 okt, 2014 18:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-15 kl. 18:06
|
|
Chaemy
Elev |
15 okt, 2014 18:03 |
|
Fellrendión
Elev |
Kim Potter: Just det! Gillar du serier som är lite småläskiga och spännande med science fiction rekommenderar jag Under the Dome.
potterflicka: Du är INTE ful. Jag tycker faktiskt att du är jättesöt! ^^ Chaemy: Samma här! O.O Eller... inte längre i alla fall.
15 okt, 2014 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen