@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LIA15: IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAAAAAAAG! Happy birthday to meee.... JAG FICK EN TFIOS-TRÖJA! JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAAAD! Mvh Överexalterad tolvåring ![]() GRATTIS 15 okt, 2014 16:20 |
|
LIA15
Elev |
15 okt, 2014 16:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
men oj så kul! min farmor och hennes man (från norra Finland ner till Småland) kom på lite spontan besök just en sån vecka då jag bara har en massa plugg och allmänt pissig vecka...
jättekul : ))))) Spoiler: Tryck här för att visa!
15 okt, 2014 17:04 |
|
the marauder
Elev |
Jag har inte varit inne och skrivit något här på mugglis på jättelänge och nu känner jag mig superawkward...
15 okt, 2014 17:12 |
|
Kim Potter
Elev |
15 okt, 2014 17:16 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Ge mig tips på TV serier D; Vampire Diares Pretty little liars Teen wolf Friends Är ganska tråkig 15 okt, 2014 17:18 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Polyjuice: Skrivet av Kim Potter: Ge mig tips på TV serier D; Vampire Diares Pretty little liars Teen wolf Friends Har snart sett klart PLL, gillar inte VD och Friends verkar inte vara för mig så.. Vad är Teen Wolf för något?
15 okt, 2014 17:29 |
|
Polyjuice
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Polyjuice: Skrivet av Kim Potter: Ge mig tips på TV serier D; Vampire Diares Pretty little liars Teen wolf Friends Har snart sett klart PLL, gillar inte VD och Friends verkar inte vara för mig så.. Vad är Teen Wolf för något? någon varulvsserie som min kompis tittar på Är ganska tråkig 15 okt, 2014 17:38 |
|
Fellrendión
Elev |
15 okt, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Om jag säger/skriver "gos", "gosi", "gosen", "gosisen", "gosisar" eller någonting med "gos" i ordet så är det väldigt troligt att jag pratar/skriver om TMI. Mer exakt, Alec och/eller Magnus.
15 okt, 2014 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen