@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jahaa....är det samma sak som smilysar alltså? xD Aa c:
15 okt, 2014 15:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Jahaa....är det samma sak som smilysar alltså? xD Aa c: Ooh okeej ^^ tack 15 okt, 2014 15:18 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Jahaa....är det samma sak som smilysar alltså? xD Aa c: Ooh okeej ^^ tack Varför undrade du från början? xD
15 okt, 2014 15:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Jahaa....är det samma sak som smilysar alltså? xD Aa c: Ooh okeej ^^ tack Varför undrade du från början? xD För att jag inte fattade vad det va xD Eller alltså...har väl insett att det va nån slags smilis av nå slag! Men alltså trodde typ att det va nå speciella smilisar xD Men det vare inte alltså..varför ha två ord för en grejj? O_o xD Ibland blir man inte klok på internet 15 okt, 2014 15:22 |
|
Borttagen
|
sprang 10 km idag på gympan. kul.
men nu är det höstlov FUCKING FINALLY 15 okt, 2014 15:24 |
|
Kim Potter
Elev |
15 okt, 2014 15:37 |
|
Borttagen
|
Frivolt: 'Smiley' brukar användas för västerländska som är på sned, typ:
15 okt, 2014 15:42 |
|
Borttagen
|
Råkade läsa i ett forum och nu sitter jag och planerar vad jag behöver göra och fixa för att klara av en pandemi.
15 okt, 2014 15:45 |
|
Borttagen
|
don't touch the spikes håller långsamt på att ta över mitt liv
15 okt, 2014 15:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt: 'Smiley' brukar användas för västerländska som är på sned, typ: AHAAA!! Tack 15 okt, 2014 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen