Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18154 18155 18156 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


vet ej vad jag ska kunna till provet imorgon från kapitlet i boken och kan öht typ inget
kul

14 okt, 2014 20:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
någon som går franska i skolan?


Räknas jag fastän det är 5 år sedan jag gick ut skolan?


Det skulle jag räkna med Var det kul då och har du använt det seanre?


Jag började med franska när vi fick välja i sexan. Sen läste jag det hela högstadiet och hela gymnasiet och sen tre terminer på universitetet Jag gillar språket massor, men tyvärr är kulturen väldigt elitistisk så det blev ganska jobbigt på universitetet Tyckte det var riktigt roligt i högstadiet även om det ibland blir lite komplicerat.

14 okt, 2014 20:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
någon som går franska i skolan?


Räknas jag fastän det är 5 år sedan jag gick ut skolan?


Det skulle jag räkna med Var det kul då och har du använt det seanre?


Jag började med franska när vi fick välja i sexan. Sen läste jag det hela högstadiet och hela gymnasiet och sen tre terminer på universitetet Jag gillar språket massor, men tyvärr är kulturen väldigt elitistisk så det blev ganska jobbigt på universitetet Tyckte det var riktigt roligt i högstadiet även om det ibland blir lite komplicerat.


Det var länge Ska också göra det ungefär så länge vad jag har planerat än så länge

14 okt, 2014 20:14

Borttagen

Avatar


10km test imorgon i skolan. yey.
men sen är det höstlov så det ok

14 okt, 2014 20:20

Seafeather
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
10km test imorgon i skolan. yey.
men sen är det höstlov så det ok
Lyx. Mitt höstlov börjar om två veckor.

Se ovanstående meddelande.

14 okt, 2014 20:21

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag har gjort affärer idag och köpt en bil för 750€!

14 okt, 2014 20:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seafeather:
Skrivet av Borttagen:
10km test imorgon i skolan. yey.
men sen är det höstlov så det ok
Lyx. Mitt höstlov börjar om två veckor.
i feel you.

14 okt, 2014 20:28

Borttagen

Avatar


Bara ett idrotts prov och ett NO prov sen är det höstlov!!!

14 okt, 2014 20:44

Borttagen

Avatar


min blink-182 tröja har kommit hem till mig och nu är jag glad

14 okt, 2014 20:52

Adina
Elev

Avatar


Idag köpte jag två burkar kokosolja!!! Kokosolja är ca den bästa grejen som finns. Ni vet hur folk ibland säger "försvarets hudsalva är coolt för det går att ha på torr hud men också som stekfett??" kokosolja är typ det, fast HUNDRA GÅNGER BÄTTRE för att det går att ha på torr hud, i håret som typ inpackning, och det blir faktiskt GOTT när man steker i det? (alltså testa att steka pannkakor i kokosolja, det blir jättegott. eller typ fattiga riddare). Och tydligen ska det gå att blanda med bikarbonat och ha som deodorant? Wow

:)

14 okt, 2014 21:00

1 2 3 ... 18154 18155 18156 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.