@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vet ej vad jag ska kunna till provet imorgon från kapitlet i boken och kan öht typ inget
kul 14 okt, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Räknas jag fastän det är 5 år sedan jag gick ut skolan? Det skulle jag räkna med Jag började med franska när vi fick välja i sexan. Sen läste jag det hela högstadiet och hela gymnasiet och sen tre terminer på universitetet 14 okt, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Räknas jag fastän det är 5 år sedan jag gick ut skolan? Det skulle jag räkna med Jag började med franska när vi fick välja i sexan. Sen läste jag det hela högstadiet och hela gymnasiet och sen tre terminer på universitetet Det var länge 14 okt, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
10km test imorgon i skolan. yey.
men sen är det höstlov så det ok 14 okt, 2014 20:20 |
|
Seafeather
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lyx. Mitt höstlov börjar om två veckor.10km test imorgon i skolan. yey. men sen är det höstlov så det ok Se ovanstående meddelande. 14 okt, 2014 20:21 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag har gjort affärer idag och köpt en bil för 750€!
14 okt, 2014 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seafeather: Skrivet av Borttagen: Lyx. Mitt höstlov börjar om två veckor. 10km test imorgon i skolan. yey. men sen är det höstlov så det ok 14 okt, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Bara ett idrotts prov och ett NO prov sen är det höstlov!!!
14 okt, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
min blink-182 tröja har kommit hem till mig och nu är jag glad
14 okt, 2014 20:52 |
|
Adina
Elev |
Idag köpte jag två burkar kokosolja!!! Kokosolja är ca den bästa grejen som finns. Ni vet hur folk ibland säger "försvarets hudsalva är coolt för det går att ha på torr hud men också som stekfett??" kokosolja är typ det, fast HUNDRA GÅNGER BÄTTRE för att det går att ha på torr hud, i håret som typ inpackning, och det blir faktiskt GOTT när man steker i det? (alltså testa att steka pannkakor i kokosolja, det blir jättegott. eller typ fattiga riddare). Och tydligen ska det gå att blanda med bikarbonat och ha som deodorant? Wow
:) 14 okt, 2014 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen