@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag gör det yeah Jag går i sjuan, så jag har haft det i ett år nu. Kan presentera mig själv, säga vad mitt namn är, hur gammal jag är, vart jag bor, vad jag talar för språk och vad jag inte talar och vart jag kommer ifrån Jag tycker det är jättekomplicerat, ångrar lite att jag tagit det som språk men det är kul! Men jag håller med dig, det är ett intressant språk ^^ det e ju mycket grejer 14 okt, 2014 19:10 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Hjälp, vad har jag gett mig in på? Jag fick ett ryck för ett par dagar sen och anmälde mig till en solostämma i årets luciatåg. Jag som inte kan sjunga för publik utan att börja sjunga falskt.. D:. Och det är för sent att ändra sig. Jag kommer svimma eller nått. OCH inte nog med det, vi ska även ha levande ljus så då kommer jag elda upp mitt hår också.. Frivolt det är därför jag inte har svarat på ett tag, har varit i chocktillstånd enda sen jag läste mejlet som bekräftade att jag hade fått stämman från min musiklärare. haha omg! ;O Du är...wieerd! Nämen, hoppas att allt ska gå bra Jag hade aldrig vågat va lucia xD Jag hade lätt typ svimmat av all värme och sen typ bränt upp både mig själv och allt annat xD Såklart jag är konstig, vad trodde du? (Oj, nu börjar vi uggla här istället xD) Skrivet av Borttagen: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag! yeah När vi hade vikarie var det kul och vi lärde oss väldigt mycket. Men vår ordinarie lärare orkar aldrig lägga upp lektioner så vi tittar på en fransk serie som ingen fattar något på istället, förutom franskaläraren då som fullkomligt älskar den. Jag kan så gott som ingenting, förutom kanske min ålder, namn (eller ja, det är ju samma som på svenska xD) och vars jag bor 14 okt, 2014 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Hjälp, vad har jag gett mig in på? Jag fick ett ryck för ett par dagar sen och anmälde mig till en solostämma i årets luciatåg. Jag som inte kan sjunga för publik utan att börja sjunga falskt.. D:. Och det är för sent att ändra sig. Jag kommer svimma eller nått. OCH inte nog med det, vi ska även ha levande ljus så då kommer jag elda upp mitt hår också.. Frivolt det är därför jag inte har svarat på ett tag, har varit i chocktillstånd enda sen jag läste mejlet som bekräftade att jag hade fått stämman från min musiklärare. haha omg! ;O Du är...wieerd! Nämen, hoppas att allt ska gå bra Jag hade aldrig vågat va lucia xD Jag hade lätt typ svimmat av all värme och sen typ bränt upp både mig själv och allt annat xD Såklart jag är konstig, vad trodde du? (Oj, nu börjar vi uggla här istället xD) Skrivet av Borttagen: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag! yeah När vi hade vikarie var det kul och vi lärde oss väldigt mycket. Men vår ordinarie lärare orkar aldrig lägga upp lektioner så vi tittar på en fransk serie som ingen fattar något på istället, förutom franskaläraren då som fullkomligt älskar den. Jag kan så gott som ingenting, förutom kanske min ålder, namn (eller ja, det är ju samma som på svenska xD) och vars jag bor låter lite tråkigt. Alltså att inte förstå något 14 okt, 2014 19:18 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2014 19:19 |
|
Frivolt
Elev |
ingetledigt Ååh, tärna alltså! Ja, jag hade nog eldat upp något jag med xD Eller typ troppat stearin på mig så jag tappat ljuset lr nått xD
Ååh, va syynd D: Tycker det borde finnas fler manliga lucior. Hade ju varit jättefint ju! Lika fint som när en tjej är det : ) hahahahahaha xD omg!! Vi skulle lussa en gång på ett äldreboende, o de sa att brandlarmet där va jättekänsligt så vi fick inte blåsa ut ljuset där inne! Och några tände sina tidigt men sen ångrade jag mig o blåste ut det ändå...folk blev sura på mig, men jag hade iaf inte igång brandlarmet! 14 okt, 2014 19:20 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Vissa tycker att det är äckligt men jag älskar det x3
14 okt, 2014 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Vissa tycker att det är äckligt men jag älskar det x3 är ju bra att du gillar det : 14 okt, 2014 19:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det William Murdoch, han som bilden föreställer, var min mormors mormors mans farbror. Så jag är släkt med honom. Häftigt! Eller något, eller inte alls, eller ja...... Inte att han dog, men ja..... Ja, du fattar xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 okt, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det William Murdoch, han som bilden föreställer, var min mormors mormors mans farbror. Så jag är släkt med honom. Häftigt! Eller något, eller inte alls, eller ja...... Inte att han dog, men ja..... Ja, du fattar xD Haha, jag fattar xD Men det är lite pinsamt, särskilt då en i min klass släkting dog på Titanic... 14 okt, 2014 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen