Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18151 18152 18153 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
ingetledigt
Elev

Avatar


Hjälp, vad har jag gett mig in på? Jag fick ett ryck för ett par dagar sen och anmälde mig till en solostämma i årets luciatåg. Jag som inte kan sjunga för publik utan att börja sjunga falskt.. D:. Och det är för sent att ändra sig. Jag kommer svimma eller nått. OCH inte nog med det, vi ska även ha levande ljus så då kommer jag elda upp mitt hår också..


Frivolt det är därför jag inte har svarat på ett tag, har varit i chocktillstånd enda sen jag läste mejlet som bekräftade att jag hade fått stämman från min musiklärare.

14 okt, 2014 19:03

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-14 kl. 19:04
Antal ändringar: 1

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Fick leverbiffar till middag ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

14 okt, 2014 19:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Fick leverbiffar till middag ♥


är det gott?

14 okt, 2014 19:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
någon som går franska i skolan?

Jag gör det

14 okt, 2014 19:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
någon som går franska i skolan?

Jag gör det


yeah Hur mycket kan du? Hur länge har du gått i det? Jag börja i år och det är ett intressant språk tycker jag tycker du detsamma?

14 okt, 2014 19:06

ingetledigt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
någon som går franska i skolan?


Jag! Dock är det enda vi gör att kolla på film.

14 okt, 2014 19:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpa1%2Fv%2Ft1.0-9%2F1545012_397145273757617_3777052048285486238_n.jpg%3Foh%3D18e8531adf8c59779e8afcc08b298c10%26amp%3Boe%3D54BBDF53%26amp%3B__gda__%3D1425163118_7c4d9b1e2dda874289764ec85f180c8e

På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget?


Yes, så är det
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpa1%2Fv%2Ft1.0-9%2F1545012_397145273757617_3777052048285486238_n.jpg%3Foh%3D18e8531adf8c59779e8afcc08b298c10%26amp%3Boe%3D54BBDF53%26amp%3B__gda__%3D1425163118_7c4d9b1e2dda874289764ec85f180c8e

På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget?


Yes, så är det
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpa1%2Fv%2Ft1.0-9%2F1545012_397145273757617_3777052048285486238_n.jpg%3Foh%3D18e8531adf8c59779e8afcc08b298c10%26amp%3Boe%3D54BBDF53%26amp%3B__gda__%3D1425163118_7c4d9b1e2dda874289764ec85f180c8e

På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget?


Yes, så är det


William Murdoch, han som bilden föreställer, var min mormors mormors mans farbror. Så jag är släkt med honom.

14 okt, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av ingetledigt:
Skrivet av Borttagen:
någon som går franska i skolan?


Jag! Dock är det enda vi gör att kolla på film.


yeah Är det kul? Vi pratar, skriver, lyssnar och kollar på franskrelaterade grejer

14 okt, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
någon som går franska i skolan?

Jag gör det


yeah Hur mycket kan du? Hur länge har du gått i det? Jag börja i år och det är ett intressant språk tycker jag tycker du detsamma?

Jag går i sjuan, så jag har haft det i ett år nu.
Kan presentera mig själv, säga vad mitt namn är, hur gammal jag är, vart jag bor, vad jag talar för språk och vad jag inte talar och vart jag kommer ifrån
Jag tycker det är jättekomplicerat, ångrar lite att jag tagit det som språk men det är kul! Men jag håller med dig, det är ett intressant språk ^^

14 okt, 2014 19:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av ingetledigt:
Hjälp, vad har jag gett mig in på? Jag fick ett ryck för ett par dagar sen och anmälde mig till en solostämma i årets luciatåg. Jag som inte kan sjunga för publik utan att börja sjunga falskt.. D:. Och det är för sent att ändra sig. Jag kommer svimma eller nått. OCH inte nog med det, vi ska även ha levande ljus så då kommer jag elda upp mitt hår också..


Frivolt det är därför jag inte har svarat på ett tag, har varit i chocktillstånd enda sen jag läste mejlet som bekräftade att jag hade fått stämman från min musiklärare.



haha omg! ;O Du är...wieerd! Nämen, hoppas att allt ska gå bra förutom att elda upp håret, det blir så dålig stämning då!!
Jag hade aldrig vågat va lucia xD Jag hade lätt typ svimmat av all värme och sen typ bränt upp både mig själv och allt annat xD

14 okt, 2014 19:09

1 2 3 ... 18151 18152 18153 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.