@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ingetledigt
Elev |
Hjälp, vad har jag gett mig in på? Jag fick ett ryck för ett par dagar sen och anmälde mig till en solostämma i årets luciatåg. Jag som inte kan sjunga för publik utan att börja sjunga falskt.. D:. Och det är för sent att ändra sig. Jag kommer svimma eller nått. OCH inte nog med det, vi ska även ha levande ljus så då kommer jag elda upp mitt hår också..
Frivolt det är därför jag inte har svarat på ett tag, har varit i chocktillstånd enda sen jag läste mejlet som bekräftade att jag hade fått stämman från min musiklärare. 14 okt, 2014 19:03
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-14 kl. 19:04
|
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 19:03 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag gör det 14 okt, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag gör det yeah 14 okt, 2014 19:06 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag! 14 okt, 2014 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det William Murdoch, han som bilden föreställer, var min mormors mormors mans farbror. Så jag är släkt med honom. 14 okt, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag! yeah 14 okt, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: någon som går franska i skolan? Jag gör det yeah Jag går i sjuan, så jag har haft det i ett år nu. Kan presentera mig själv, säga vad mitt namn är, hur gammal jag är, vart jag bor, vad jag talar för språk och vad jag inte talar och vart jag kommer ifrån Jag tycker det är jättekomplicerat, ångrar lite att jag tagit det som språk men det är kul! Men jag håller med dig, det är ett intressant språk ^^ 14 okt, 2014 19:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Hjälp, vad har jag gett mig in på? Jag fick ett ryck för ett par dagar sen och anmälde mig till en solostämma i årets luciatåg. Jag som inte kan sjunga för publik utan att börja sjunga falskt.. D:. Och det är för sent att ändra sig. Jag kommer svimma eller nått. OCH inte nog med det, vi ska även ha levande ljus så då kommer jag elda upp mitt hår också.. Frivolt det är därför jag inte har svarat på ett tag, har varit i chocktillstånd enda sen jag läste mejlet som bekräftade att jag hade fått stämman från min musiklärare. haha omg! ;O Du är...wieerd! Nämen, hoppas att allt ska gå bra Jag hade aldrig vågat va lucia xD Jag hade lätt typ svimmat av all värme och sen typ bränt upp både mig själv och allt annat xD 14 okt, 2014 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen