@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Beben: Den här är faktiskt ganska bra också Skrivet av yerAwizardThea: Jag lyssnar alltid på ungersk musik, eller låtar på ungerska xD Lyssnar på spansk musik. Whoops x3
14 okt, 2014 17:22 |
|
Frivolt
Elev |
Läser Harry Potter och Halvblodsprinsen, dricker te och äter godis ♥ ♥ ♥
14 okt, 2014 17:35 |
|
Ginny00
Elev |
Varför är Svenska så fult ibland????
På engelska: pinpoint [assnyggt ord, enkelt, låter coolt] På svenska: sätta fingret på [lång, tråkig mening, får mig att låta som 65 år när jag skriver] 14 okt, 2014 17:45 |
|
Borttagen
|
idag på pop och rockensemblen så sa Ulrik att jag var bra på att sjunga??? Liksom han är jätteduktig och jag blev så FÖRVÅNAD men han såg inte ens ut att ljuga??? HJÄLP ALLA ÄR SÅ FINA
dock ska vi sjunga i stämmor och jag kommer att bli så förvirrad och antagligen råka ta Malin eller Ulriks stämma istället för min haha : (((( 14 okt, 2014 17:49 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har insett att jag är väldigt dålig på ekvationer. Fast jag pluggade i två timmar!
14 okt, 2014 18:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 18:15 |
|
Miss_Green
Elev |
14 okt, 2014 18:50 |
|
Borttagen
|
någon som går franska i skolan?
14 okt, 2014 18:53 |
|
Adina
Elev |
Om 2 veckor ska jag skriva två tentor! Jag är lite smått taggad (och jag borde plugga mer, hehe). Den ena känns bra för jag fattar ämnet och vi skriver i en trevlig tentasal, men den andra är en massa formler och bevis som jag måste plugga in och komma ihåg, och sen att vi skriver i en gympasal
:) 14 okt, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Adina: Om 2 veckor ska jag skriva två tentor! Jag är lite smått taggad (och jag borde plugga mer, hehe). Den ena känns bra för jag fattar ämnet och vi skriver i en trevlig tentasal, men den andra är en massa formler och bevis som jag måste plugga in och komma ihåg, och sen att vi skriver i en gympasal låter inte riktigt som ett bra ställe att göra tenta på 14 okt, 2014 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen