@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
idag på biologin tittade vi på film, men jag lyssnade på musik hela lektionen. och hela mattelektionen.
jag har blivit bra på att vara sneaky och lyssna på musik utan att någon märker hehehe 14 okt, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
Fellrendión: Skåne eller hur?
Frivolt: Liksom är det någon man förväntar sig ska ha snö till jul så är det ju du 14 okt, 2014 16:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt: Liksom är det någon man förväntar sig ska ha snö till jul så är det ju du Hahha jamen precis xD Tycker jag med Ja precis ^^ Här borde det va massor av snö tyck ja Åååh D: Så orättvist! Jag tycker att i år iallafall, och typ alla år framöver, att ALLA ska få snö på jul! Hela Sverige! : D Även Skåne 14 okt, 2014 16:21 |
|
Borttagen
|
För att skriva om någonting helt annat...
På fredag åker jag till Malmö och spenderar hela helgen där. Jag har en hel söndag att slå ihjäl. Någon som är intresserad av att ses för en fika eller något? 14 okt, 2014 16:24 |
|
LoserbecomesLover
Elev |
Just nu åker jag buss
love is love 14 okt, 2014 16:31 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 16:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: På den sista bilden, ska det föreställa han som körde in Titanic i isberget? Yes, så är det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 okt, 2014 16:47 |
|
Borttagen
|
vill hem men mamma kommer först om tio minuter :c
14 okt, 2014 16:49 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 17:21 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag lyssnar alltid på ungersk musik, eller låtar på ungerska xD Lyssnar på spansk musik. Whoops x3 ![]() 14 okt, 2014 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen