@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag är lite på bitch-humör just nu och lyssnar på 'The Best Damn Thing'-albumet av Avril Lavigne. :'D Beben: BOR DU OCKSÅ I SKÅNE?! :O YES I LIVE HERE TOO 14 okt, 2014 15:16 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2014 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: HATAR ATT DET ÄR EN SKRÄCKISTRAILER PÅ YT JAG KOMMER ATT AVLIDA Jag avled igår när just den trailern (antar att det är Annabelle) gick på tv. OCH SEN IDAG SKULLE DEN VARA PÅ YOUTUBE OCKSÅ. 14 okt, 2014 15:19 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sambon har tydligen läst att det ska bli en av de värsta vintrarna på länge i år. Bara jag som ser fram emot det? NÄÄÄ? SKA DET!? YEEES! I SÅ FALL! YEEES! Vi har inte haft en riktig december-vinter på länge här. Bara kallt och regnigt. Inte regnigt som i mysigt att vara ute i utan jorden går under-regn.
14 okt, 2014 15:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: HATAR ATT DET ÄR EN SKRÄCKISTRAILER PÅ YT JAG KOMMER ATT AVLIDA Jag avled igår när just den trailern (antar att det är Annabelle) gick på tv. OCH SEN IDAG SKULLE DEN VARA PÅ YOUTUBE OCKSÅ. Jag vill se Annabelle D: Men det finns inte på swefilmer än! ;O not ok!! Blev astaggad efter att ja sett trailern Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Sambon har tydligen läst att det ska bli en av de värsta vintrarna på länge i år. Bara jag som ser fram emot det? NÄÄÄ? SKA DET!? YEEES! I SÅ FALL! YEEES! Vi har inte haft en riktig december-vinter på länge här. Bara kallt och regnigt. Inte regnigt som i mysigt att vara ute i utan jorden går under-regn. Inte vi heller D: Eller jo, men förra julen va så otroligt sämst, precis som överallt annars i Sverige...När det REGNAR på julafton är det inte okej nånstan D: Då äre nått allvarligt fel. Så jag tar mkt gärna emot vargavintern i år 14 okt, 2014 15:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
14 okt, 2014 15:26 |
|
Borttagen
|
Är lite orolig för att det ska finnas en kriminel handel med droger på min skola den mörka sidan på skolan hur kan den ens få finnas?
14 okt, 2014 15:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Apropå snö.. jag drömde om snö inatt. :o Oh ;O you did? Den var rätt trevlig.. men mest var jag förvånad över att det var snö överallt xD 14 okt, 2014 15:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Apropå snö.. jag drömde om snö inatt. :o Oh ;O you did? Den var rätt trevlig.. men mest var jag förvånad över att det var snö överallt xD ahaa okeej xD Ja, det förstår jag haha!! 14 okt, 2014 15:47 |
|
Chaemy
Elev |
Nu börjar jag plugga. Jag pluggar till klockan halv sex. Sen är jag ledig. KAN JAG INTE BARA FATTA DET!?
14 okt, 2014 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen