@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Solkatten: De senaste jularna har vi haft runt 10 plusgrader på julafton >.< Snön brukar komma en-två veckor i januari typ och sen är det färdigt
Beben: Vilken del av Skåne bor du i egentligen? Senaste gången vi hade snö i december var 2010 Frivolt: JA! Snö till jul är ett måste! Speciellt nu när jag ska fira jul i Stockholm för första gången! 14 okt, 2014 14:29 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Beben: Vilken del av Skåne bor du i egentligen? Senaste gången vi hade snö i december var 2010 Bor i Malmö. Tror att jag flyttade hit 2010, och något år var det snö kvar till typ Mars. 14 okt, 2014 14:31 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Apropå snö.. jag drömde om snö inatt. :o
14 okt, 2014 14:33 |
|
Borttagen
|
Det var 2010 14 okt, 2014 14:38 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2014 14:42 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var 2010 14 okt, 2014 14:42 |
|
Arivle
Elev |
14 okt, 2014 14:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Apropå snö.. jag drömde om snö inatt. :o Oh ;O you did? 14 okt, 2014 14:48 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 15:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är lite på bitch-humör just nu och lyssnar på 'The Best Damn Thing'-albumet av Avril Lavigne. :'D
Beben: BOR DU OCKSÅ I SKÅNE?! :O
14 okt, 2014 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen