Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18146 18147 18148 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Det snöade här idag O_o Inte mycket, det låg inte kvar, men det snöade....

14 okt, 2014 13:27

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Gick hem från skolan pga mensvärk... Har läst ut en bok och tröstätit sedan tio... Nu ska jag på nån secondhand affär.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

14 okt, 2014 13:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Det snöade här idag O_o Inte mycket, det låg inte kvar, men det snöade....


Sambon har tydligen läst att det ska bli en av de värsta vintrarna på länge i år.

Bara jag som ser fram emot det?

14 okt, 2014 13:32

Solkatten
Elev

Avatar


Det är samma fågel som nu i några dagar har kommit och pickar på fönsterbrädan en stund och sedan flyger iväg...

Secchan: Ooh jag gör det. Älskar snö men det är inte alltid vi får mycket av det här.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 okt, 2014 13:33

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-14 kl. 13:37
Antal ändringar: 2

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Det snöade här idag O_o Inte mycket, det låg inte kvar, men det snöade....


Sambon har tydligen läst att det ska bli en av de värsta vintrarna på länge i år.

Bara jag som ser fram emot det?



Värsta? Är det typ mycket snö eller bara regn? xD

Om det är det första så är vi två som ser fram emot det

14 okt, 2014 13:35

Borttagen

Avatar


Frivolt: Massa snö. Tidningen han läste det på hade tydligt beskrivit det som en "arktisk" vinter.

Solkatten: Har ju bott i södraste Skåne hela mitt liv så nu när jag flyttat till Stockholm så vill jag ha ordentligt med snö till vintern! Fick ju nästan aldrig någonting i Skåne Har jag flyttat norrut så vill jag ha en ordentlig vinter

14 okt, 2014 13:54

yerAwizardThea
Elev

Avatar


^
||
JA SNÖ THEA ÄLSKAR SNÖ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

14 okt, 2014 13:55

Solkatten
Elev

Avatar


Secchan: Jag bor i Halland vilket är precis ovanför Skåne typ. Här bara regnar det hela tiden. :<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 okt, 2014 13:58

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt: Massa snö. Tidningen han läste det på hade tydligt beskrivit det som en "arktisk" vinter.

Solkatten: Har ju bott i södraste Skåne hela mitt liv så nu när jag flyttat till Stockholm så vill jag ha ordentligt med snö till vintern! Fick ju nästan aldrig någonting i Skåne Har jag flyttat norrut så vill jag ha en ordentlig vinter

När jag flyttade till Skåne så sa mina föräldrar att vi inte kommer få så mycket snö som vi är vana vid, det kom mer XD Så jag brukar alltid skämta om att min familj tog med snö till Skåne

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

14 okt, 2014 14:09

Frivolt
Elev

Avatar


Secchan Wohooooo awesome! Då kanske vi får snö till jul ändå toppen!!

14 okt, 2014 14:10

1 2 3 ... 18146 18147 18148 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.