@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Det snöade här idag O_o Inte mycket, det låg inte kvar, men det snöade....
14 okt, 2014 13:27 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Gick hem från skolan pga mensvärk...
14 okt, 2014 13:29 |
|
Borttagen
|
Sambon har tydligen läst att det ska bli en av de värsta vintrarna på länge i år. Bara jag som ser fram emot det? 14 okt, 2014 13:32 |
|
Solkatten
Elev |
Det är samma fågel som nu i några dagar har kommit och pickar på fönsterbrädan en stund och sedan flyger iväg...
Secchan: Ooh jag gör det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2014 13:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-14 kl. 13:37
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sambon har tydligen läst att det ska bli en av de värsta vintrarna på länge i år. Bara jag som ser fram emot det? Värsta? Är det typ mycket snö eller bara regn? xD Om det är det första så är vi två som ser fram emot det 14 okt, 2014 13:35 |
|
Borttagen
|
Frivolt: Massa snö. Tidningen han läste det på hade tydligt beskrivit det som en "arktisk" vinter.
Solkatten: Har ju bott i södraste Skåne hela mitt liv så nu när jag flyttat till Stockholm så vill jag ha ordentligt med snö till vintern! Fick ju nästan aldrig någonting i Skåne 14 okt, 2014 13:54 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 okt, 2014 13:55 |
|
Solkatten
Elev |
Secchan: Jag bor i Halland vilket är precis ovanför Skåne typ. Här bara regnar det hela tiden. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2014 13:58 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt: Massa snö. Tidningen han läste det på hade tydligt beskrivit det som en "arktisk" vinter. Solkatten: Har ju bott i södraste Skåne hela mitt liv så nu när jag flyttat till Stockholm så vill jag ha ordentligt med snö till vintern! Fick ju nästan aldrig någonting i Skåne När jag flyttade till Skåne så sa mina föräldrar att vi inte kommer få så mycket snö som vi är vana vid, det kom mer XD Så jag brukar alltid skämta om att min familj tog med snö till Skåne 14 okt, 2014 14:09 |
|
Frivolt
Elev |
Secchan Wohooooo
14 okt, 2014 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen