@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Hoppas att det går bra, lycka till!liten kisse till vet idag. håller tummarna 14 okt, 2014 11:53 |
|
Miss_Green
Elev |
14 okt, 2014 12:16 |
|
Borttagen
|
en kille i min klass sa att han ville att jag skulle bli våldtagen och dö för att jag tog ut honom i pingis. wow.
14 okt, 2014 12:23 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: han kanske borde lära sig att förlora. en kille i min klass sa att han ville att jag skulle bli våldtagen och dö för att jag tog ut honom i pingis. wow. 14 okt, 2014 12:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: yup.Skrivet av Borttagen: han kanske borde lära sig att förlora. en kille i min klass sa att han ville att jag skulle bli våldtagen och dö för att jag tog ut honom i pingis. wow. 14 okt, 2014 12:24 |
|
Frivolt
Elev |
900 tummar....100 till fyrsiffrigt! Hejba vad det går xD förstår inte hur det gått till men det känns rätt nice ändå
Ping Vildvittra 14 okt, 2014 12:55 |
|
Borttagen
|
Woop, fick mitt bilkörkort idag
14 okt, 2014 13:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: 900 tummar....100 till fyrsiffrigt! Hejba vad det går xD förstår inte hur det gått till men det känns rätt nice ändå Ping Vildvittra Woho Nu förstörde jag det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 okt, 2014 13:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: 900 tummar....100 till fyrsiffrigt! Hejba vad det går xD förstår inte hur det gått till men det känns rätt nice ändå Ping Vildvittra Woho Nu förstörde jag det I knoow Hahah 14 okt, 2014 13:10 |
|
Borttagen
|
Jag försov mig idag. Vaknade 8.32. Föreläsningen började 8.30 x) Bra start!
Gjorde dock dagen bättre sen genom att laga god lunch! Det blev spagetti med en sås gjord på avokado, chili, räkor och citron 14 okt, 2014 13:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen