@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Ska upp och duscha.. men min säng är så sköön ju
14 okt, 2014 06:25 |
|
potterflicka
Elev |
Det hemskaste på hela dagen är när väckarklockan ringer och man bara måste gå upp. Ussssccchhh, hatar det så innerligt mycket. Sängen är alldeles för varm och gosig för att svika :-(
EDIT: Drömde att en av mina kaniner hoppade ut ur buren och skuttade iväg på ett fält. Sen när jag tittade mot henne så rymde min andra kanin + en kanin som bara fanns i drömmen. Skämtar inte, var lite tårögd när jag vaknade, hahha :-( 14 okt, 2014 07:03 |
|
Borttagen
|
det är minusgrader USCH jag fryser D:
14 okt, 2014 07:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Yep:dSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vilken gullig pojkvän du har^^ Enligt min pojkvän så är jag hälften marsmallows och regnbågar och hälften aspergers ^^ Jaa visst har jag ^^ 14 okt, 2014 07:39 |
|
Borttagen
|
Asså mobba mig inte.
Jag pratar med mina gosedjur 14 okt, 2014 08:54 |
|
EmahS
Elev |
Åh. Vi har en massa ljus tända i fikarummet, och det är bara allmänt mysigt. Och nu är det jättekallt i receptionen
14 okt, 2014 09:05 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: yerAwizardThea & Klaestron De kunde turas om då x) Förresten....... Gymnastikgolv håller! Men inte vrakdelar Ja golv håller, men inte vrakdelar då det första inte guppar i iskallt vatten. Bilden visar på en undersökning där de helt undvikit beräkningar kring vikten bråtet klarar jämfört med vikten av personerna när de är genomblöta, vilket gör den inkorrekt i sammanhanget.
14 okt, 2014 09:29 |
|
Borttagen
|
Jag längtar så innerligt till Samhain i år.. Nu när Luna är lite mer medveten så kan hon vara med på ett helt annat sätt. Vi firade det inte så mycket förra året.
14 okt, 2014 10:11 |
|
Miss_Green
Elev |
14 okt, 2014 10:29 |
|
Obliviate_
Elev |
liten kisse till vet idag. håller tummarna
14 okt, 2014 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen