@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag lyckades??? Det blev 3½ sidor i mitt skrivblock och jag har ont i mina händer och handleder men JAG LYCKADES och nu måste jag bara lära mig allt det där + lite mer
Bläh Men ja, nu har jag sorterat ut det viktigaste. 13 okt, 2014 21:14 |
|
Borttagen
|
I morgon är det frivilligt att gå på svenska-lektionen. Jag vill gå dit men de flesta andra vill ta ledigt och jag vill ju inte vara den ENDA som går dit! Sitta där helt ensam med svenskaläraren, det är ju jätteawkward.
13 okt, 2014 21:23 |
|
PureSlytherin
Elev |
Skrivet av Borttagen: I morgon är det frivilligt att gå på svenska-lektionen. Jag vill gå dit men de flesta andra vill ta ledigt och jag vill ju inte vara den ENDA som går dit! Sitta där helt ensam med svenskaläraren, det är ju jätteawkward. Gå dit om du vill det! Supermysigt att sitta själv och plugga ju. Okej, du kanske inte ska ta råd av mig... Jag är en eremit. ![]()
13 okt, 2014 21:33 |
|
SevLoveer
Elev |
13 okt, 2014 21:44 |
|
Klaestron
Elev |
13 okt, 2014 21:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Vad ska jag äta till kvällsmål?
Mannagrynsgröt, bacon (o kanske nåt till) eller bara bröd? Jag vet inte vad jag vill ha, men jag vill ha nåt!! 13 okt, 2014 21:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
13 okt, 2014 21:47 |
|
Vildvittra
Elev |
13 okt, 2014 21:51 |
|
yerAwizardThea
Elev |
13 okt, 2014 21:53 |
|
Klaestron
Elev |
13 okt, 2014 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen