@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Enligt min pojkvän så är jag hälften marsmallows och regnbågar och hälften aspergers ^^
13 okt, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
behöver huggtänder till halloween men det finns inga bra som är billiga jag får panik : (((((((
13 okt, 2014 19:34 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Frivolt: Kola Är det dyrt o beställa därifrån? D: Så synd att det mesta ska va så svinigt dyrt! Från Lightinthebox är det inte så värst dyrt, men det är från Hongkong (Det mesta i alla fall) men man betalar ingen tull... Tror inte det är lagligt direkt, men jag beställde därifrån en gång och det funkade bra, hihi :s Men har aldrig beställt från Kawaii.se dock. that's all I got to say 13 okt, 2014 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
Har förlorat tre tummar. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
Frivolt på Kawaii.se är det rätt dyrt, har köpt lite där ifrån. En kjol jag köpte kostade ungefär 349 eller något, men du kan ju själv bestämma om du tycker det är dyrt eller inte.
13 okt, 2014 19:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
13 okt, 2014 19:54 |
|
yerAwizardThea
Elev |
13 okt, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
behöver skriva av en massa fakta från min iPad till papper nu ugh vill ej
men aja hoppas jag överlever för annars lär jag misslyckas på provet 13 okt, 2014 20:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
13 okt, 2014 20:20 |
|
Matilda Black
Elev |
13 okt, 2014 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen