@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Frivolt: Hade inte tänkt käka nå onyttigt eftersom jag skippar träningen x3 Kanske tar nå te och värmer vetekudden ♥Skrivet av yerAwizardThea: Kanske skippar träningen idag pga mensvärk >> Har gått på Ipren hela dagen och ungefär velat strypa alla jag har pratat med. Sätt dig ner i sängen eller i soffan, ät choklad (och har du ingen hemma baka typ kladdkaka eller chokladbollar) och se nån bra film/serie istället
13 okt, 2014 18:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Fick just precis veta att dansen är inställd, för att läraren är sjuk! Typ sisådär två timmar innan den skulle börja! -.- De kunde väl ha hört av sig liite senare alltså, det här var väl inte sent nog -.- Aja! Får äta chips, godis och se på film/serie istället då Bjussar du eller? De borde hört av sig lite tidigare ju! OFC Tycker jag m,ed O_o Lixom, hur svårt ska det va?? 13 okt, 2014 18:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
13 okt, 2014 18:52 |
|
Borttagen
|
Jag skulle skriva en grej om fotoner (det som ljus består av) men skrev "futoner" (japansk säng) hela tiden xD Det blev lite konstigt.
13 okt, 2014 19:01 |
|
Frivolt
Elev |
Cover the center and it goes faster, cover the sides and it goes slower
![]() Vår hjärna är verkligen väldigt konstig xD 13 okt, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
hatar NO <//3
var dessutom tvungen att ha NO två pass idag (och måste det varannan måndag framöver) ugh 13 okt, 2014 19:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
13 okt, 2014 19:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Liten kisse sjuk :<
13 okt, 2014 19:22 |
|
Beben
Elev |
13 okt, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
Pluggar om elektronorbitaler. Varför fick man lära sig att elektroner fanns i skal runt atomen och sen ba "Nää det stämmer inte alls, lär er detta nu i stället!!":
13 okt, 2014 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen