vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LittleButterfly
Elev |
5 nov, 2013 21:11 |
|
Caius
Elev |
Skriver och lyssnar på The Letter Black.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 nov, 2013 21:12 |
|
Harry .P
Elev |
just nu skriver jag detta inlägg
5 nov, 2013 21:17 |
|
Tony The Joker
Elev |
sitter på min svenska lektion och är hungrig (Y'
Razmus T Möller 6 nov, 2013 11:01 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på musik, dricker kaffe, spelar Hänga Harry och hoppas att jag mår bättre snart ;__;
6 nov, 2013 11:26 |
|
Borttagen
|
Dricker energidryck, och för tillfället tycker om livet.
6 nov, 2013 19:25 |
|
Vendela
Elev |
Målade just naglarna..
Böcker. Böcker. Böcker! 6 nov, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Sitter vid datorn men ska snart se på tv ^^
7 nov, 2013 10:49 |
|
Smutsen
Elev |
Väntar på att läraren ska komma så att min programmeringslektion kan börja.
7 nov, 2013 11:30 |
|
Cindy
Elev |
7 nov, 2013 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen