@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag tog en spruta idag Seriöst ni skulle ha sett. Jag fick en skrattattack (den höll läbge) precis när jag hade tagit den så alla andra som skulle ta sprutan trodde att jag hade fått fel... xD Du fick skrattsprutan 13 okt, 2014 18:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag tog en spruta idag Seriöst ni skulle ha sett. Jag fick en skrattattack (den höll läbge) precis när jag hade tagit den så alla andra som skulle ta sprutan trodde att jag hade fått fel... xD AAAAAJJJEEE! Skrattade... huur? Jag skulle bölat... Vad var det för spruta?
13 okt, 2014 18:09 |
|
Frivolt
Elev |
Fick just precis veta att dansen är inställd, för att läraren är sjuk!
Typ sisådär två timmar innan den skulle börja! -.- De kunde väl ha hört av sig liite senare alltså, det här var väl inte sent nog -.- Aja! Får äta chips, godis och se på film/serie istället då 13 okt, 2014 18:14 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Jag tog en spruta idag Seriöst ni skulle ha sett. Jag fick en skrattattack (den höll läbge) precis när jag hade tagit den så alla andra som skulle ta sprutan trodde att jag hade fått fel... xD AAAAAJJJEEE! Skrattade... huur? Jag skulle bölat... Vad var det för spruta? Jag vet fan inte hur jag lyckades, jag brukar vara livrädd för sprutor! Den är typ mot Hepatit A eller nåt inför Indien om två veckor!
13 okt, 2014 18:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Jag tog en spruta idag Seriöst ni skulle ha sett. Jag fick en skrattattack (den höll läbge) precis när jag hade tagit den så alla andra som skulle ta sprutan trodde att jag hade fått fel... xD AAAAAJJJEEE! Skrattade... huur? Jag skulle bölat... Vad var det för spruta? Jag vet fan inte hur jag lyckades, jag brukar vara livrädd för sprutor! Den är typ mot Hepatit A eller nåt inför Indien om två veckor! Igen! O.O Jag glömmer hela tiden att du ska till Indien. O.O Jag är en senil gammal tant. Men jag kom ihåg det till skoluppgiften idag. Alltså helt random men man skulle skriva brev som en uppgift i skolan och jag visste inte vem jag skulle skriva till så jag kind of valde dig. xD Så jag typ frågade om Indien. :p
13 okt, 2014 18:18 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Kanske skippar träningen idag pga mensvärk >>
Har gått på Ipren hela dagen och ungefär velat strypa alla jag har pratat med.
13 okt, 2014 18:19 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Jag tog en spruta idag Seriöst ni skulle ha sett. Jag fick en skrattattack (den höll läbge) precis när jag hade tagit den så alla andra som skulle ta sprutan trodde att jag hade fått fel... xD AAAAAJJJEEE! Skrattade... huur? Jag skulle bölat... Vad var det för spruta? Jag vet fan inte hur jag lyckades, jag brukar vara livrädd för sprutor! Den är typ mot Hepatit A eller nåt inför Indien om två veckor! Igen! O.O Jag glömmer hela tiden att du ska till Indien. O.O Jag är en senil gammal tant. Men jag kom ihåg det till skoluppgiften idag. Alltså helt random men man skulle skriva brev som en uppgift i skolan och jag visste inte vem jag skulle skriva till så jag kind of valde dig. xD Så jag typ frågade om Indien. :p Åh nej! Grattis, jag gjorde också en uppgift igår
13 okt, 2014 18:24 |
|
Borttagen
|
vI HAR FÖR MYCKET LÄXOR jag DÖR
13 okt, 2014 18:28 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Fick just precis veta att dansen är inställd, för att läraren är sjuk! Typ sisådär två timmar innan den skulle börja! -.- De kunde väl ha hört av sig liite senare alltså, det här var väl inte sent nog -.- Aja! Får äta chips, godis och se på film/serie istället då Bjussar du eller? De borde hört av sig lite tidigare ju!
13 okt, 2014 18:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Kanske skippar träningen idag pga mensvärk >> Har gått på Ipren hela dagen och ungefär velat strypa alla jag har pratat med. Sätt dig ner i sängen eller i soffan, ät choklad (och har du ingen hemma baka typ kladdkaka eller chokladbollar) och se nån bra film/serie istället 13 okt, 2014 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen