@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag måste bara få säga innan jag ska gå och lägga mig att jag verkligen älskar mugglarportalen! Alla fina häxor och trollkarlar (och även fina människor som föredrar att vara båda könen) är så fantastiskt snälla och omtänksamma! Om världen var som mugglarportalen skulle det bli en helt fantastisk planet utan krig, svält, fattigdom, rasism, och allt hat på våran jord. Ikväll skänker jag en tanke till alla fantastiska människor här på mugglarportalen! Ni är helt underbara! Var och en av er! ♥ ♥ ♥
PS: Chaemy, vad duktig du är! Skulle vara mycket stolt över dig om jag var din lärare! ♥ ♥ ♥ 12 okt, 2014 21:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Haha bara för det skall jag nästan låtsas vara ledsen så jag får mitt fort Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Naw vad söt du är ♥Skrivet av Cara Riddle: Nästa gång jag är ledsen så vill jag ha en vän som gör så här! Har sagt åt både Becka och Oscar, får hoppas att de är här då xD Kan komma och kasta lite filtar på dig i förebyggande syfte om du vill Det låter jättebra Aaa ♥ För inte får du vara ledsen när jag kommer Då kastar jag ett ton filtar över dig eller något ![]() Gör det, det verkar mysigt "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2014 22:07 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
jag vill så gärna ha inspiration till min fanfiction så jag kan lägga ut nya kapitel, men har inget och känns som jag sviker de få läsare jag har : ((((((
12 okt, 2014 22:08 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag minns när det var 2012 och jag typ trodde på det här med jordens undergång. Nu sitter jag här 2 år senare och är lite besviken över att vi fortfarande lever.
(Filmen är på 3:an just nu)
12 okt, 2014 22:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Haha ja verkligen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Haha bara för det skall jag nästan låtsas vara ledsen så jag får mitt fort Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Naw vad söt du är ♥Skrivet av Cara Riddle: Nästa gång jag är ledsen så vill jag ha en vän som gör så här! Har sagt åt både Becka och Oscar, får hoppas att de är här då xD Kan komma och kasta lite filtar på dig i förebyggande syfte om du vill Det låter jättebra Aaa ♥ För inte får du vara ledsen när jag kommer Då kastar jag ett ton filtar över dig eller något ![]() Gör det, det verkar mysigt ![]()
12 okt, 2014 22:13 |
|
Frivolt
Elev |
12 okt, 2014 22:18 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste bara få säga innan jag ska gå och lägga mig att jag verkligen älskar mugglarportalen! Alla fina häxor och trollkarlar (och även fina människor som föredrar att vara båda könen) är så fantastiskt snälla och omtänksamma! Om världen var som mugglarportalen skulle det bli en helt fantastisk planet utan krig, svält, fattigdom, rasism, och allt hat på våran jord. Ikväll skänker jag en tanke till alla fantastiska människor här på mugglarportalen! Ni är helt underbara! Var och en av er! ♥ ♥ ♥ PS: Chaemy, vad duktig du är! Skulle vara mycket stolt över dig om jag var din lärare! ♥ ♥ ♥ Det var min första tanke med när jag kom hit. Tack så mycket, du vet hur man ger ett gott första intryck!
12 okt, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Jag måste bara få säga innan jag ska gå och lägga mig att jag verkligen älskar mugglarportalen! Alla fina häxor och trollkarlar (och även fina människor som föredrar att vara båda könen) är så fantastiskt snälla och omtänksamma! Om världen var som mugglarportalen skulle det bli en helt fantastisk planet utan krig, svält, fattigdom, rasism, och allt hat på våran jord. Ikväll skänker jag en tanke till alla fantastiska människor här på mugglarportalen! Ni är helt underbara! Var och en av er! ♥ ♥ ♥ PS: Chaemy, vad duktig du är! Skulle vara mycket stolt över dig om jag var din lärare! ♥ ♥ ♥ Det var min första tanke med när jag kom hit. Tack så mycket, du vet hur man ger ett gott första intryck! Tack så mycket! 12 okt, 2014 22:23 |
|
trolltand
Elev |
Jag måse bara göra ett inlägg här så att mina totala antal inlägg slutar på en femma. Ser så fult ut om de inte slutar på en femma eller en nolla. -hjärnspöken-
It's gonna be fun on a bun - in space!
12 okt, 2014 22:26 |
|
Chaemy
Elev |
Nu har jag pluggat i ungefär 1,5 timmar! Eller emellanåt ugglade jag med Fellrendión men jag höll ändå koncentrationen, förvånansvärt nog!
Förresten är ett tips att göra en Spotifylista på bra pluggmusik, det funkar jättebra för mig!
12 okt, 2014 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen