@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Första gången på typ 4 månader det är helt och perfekt rent i mitt rum
12 okt, 2014 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Har aldrig brytt mig om att ge Sherlock serien en chans (gillar inte deckare) men det gick ett avsnitt nu och hade inget att göra så kollade på det och det verkar faktiskt bra! Borde ge serien en chans ändå! Det här avsnittet håller visst på i två timmar... är alla avsnitten så långa?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2014 21:12 |
|
Klaestron
Elev |
12 okt, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Har aldrig brytt mig om att ge Sherlock serien en chans (gillar inte deckare) men det gick ett avsnitt nu och hade inget att göra så kollade på det och det verkar faktiskt bra! Borde ge serien en chans ändå! Det här avsnittet håller visst på i två timmar... är alla avsnitten så långa? Sherlock är FANTASTISKT. De håller på ungefär 1 och en halv timme, men tiden går fort xD ^^ 12 okt, 2014 21:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har aldrig brytt mig om att ge Sherlock serien en chans (gillar inte deckare) men det gick ett avsnitt nu och hade inget att göra så kollade på det och det verkar faktiskt bra! Borde ge serien en chans ändå! Det här avsnittet håller visst på i två timmar... är alla avsnitten så långa? Sherlock är FANTASTISKT. De håller på ungefär 1 och en halv timme, men tiden går fort xD ^^ Tänkte bara kolla lite men har visst kollat i en och en halvtimme redan. xD Tyvärr måste jag gå och lägga mig nu och det är en halvtimme kvar. D: Vill ju veta vem den misstänkte är. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2014 21:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
vill inte till skolan i morgon..
vill mest ligga hemma i min säng och titta på tv-serier i sisådär hela hösten... : ))))))))
12 okt, 2014 21:33 |
|
trolltand
Elev |
Hur kan det vara så många online och så lite aktivitet? Eller kollar jag i fel forum?
It's gonna be fun on a bun - in space!
12 okt, 2014 21:42 |
|
Chaemy
Elev |
12 okt, 2014 21:48 |
|
Frivolt
Elev |
Försöker komma på en bildidé till en fototävling...Grejjen är den att ideer har jag, några miljoner av, det är bara det att realistiska sådana, sådana som jag kan göra, är det väldigt tomt på.....
D: Avskyr min hjärna just nu xD Och att jag är sämst på att fota xD 12 okt, 2014 21:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Haha bara för det skall jag nästan låtsas vara ledsen så jag får mitt fort Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Naw vad söt du är ♥Skrivet av Cara Riddle: Nästa gång jag är ledsen så vill jag ha en vän som gör så här! Har sagt åt både Becka och Oscar, får hoppas att de är här då xD Kan komma och kasta lite filtar på dig i förebyggande syfte om du vill Det låter jättebra Aaa ♥ För inte får du vara ledsen när jag kommer Då kastar jag ett ton filtar över dig eller något ![]()
12 okt, 2014 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen