@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: ELLER HUR :C Skrivet av Borttagen: mamma ba: "NÄ TYVÄRR DET ÄR EN FÖR STOR ARENA FÖR ATT DU SKA FÅ GÅ SJÄLV" d: MEN DU HAR MIG ISF ju D: även fast vi aldrig träffats DD: ;;
12 okt, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Det är sämst ugh för liksom jag typ behöver verkligen se dem D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: ELLER HUR :C Skrivet av Borttagen: mamma ba: "NÄ TYVÄRR DET ÄR EN FÖR STOR ARENA FÖR ATT DU SKA FÅ GÅ SJÄLV" d: MEN DU HAR MIG ISF ju D: även fast vi aldrig träffats DD: --------------------------------- jag får reklam hela tiden ÄVEN fast jag har adblock och det är så JOBBIGT wäh 12 okt, 2014 20:05 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av lumos1: JAG VILL OM JAG HAR RÅD MED FLYGBILJETTER NÅGON SOM VILL FÖLJA MED MIG PÅ 5SOS KONSERT ?? JA KOM Sanna1324567 - Ahh D: ;;
12 okt, 2014 20:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag har inget höstlov i år...
12 okt, 2014 20:12 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skaffade tre poäng till Gryffindor idag woop woop
12 okt, 2014 20:12 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av lumos1: JAG MÅSTE BARA FRÅGA! D: SKA JAG BETALA FÖR KONSERTBILJETTEN OCKSÅ? Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av lumos1: JAG VILL OM JAG HAR RÅD MED FLYGBILJETTER NÅGON SOM VILL FÖLJA MED MIG PÅ 5SOS KONSERT ?? JA KOM Sanna1324567 - Ahh D:
12 okt, 2014 20:24 |
|
lumos1
Elev |
yerAwizardThea Jaa det måste du nog i så fall C: (Men ahh, jag måste nog också fråga, vet inte om jag får gå med någon jag inte har träffat egentligen heh)
;;
12 okt, 2014 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: kan inte någon snälla rolla med mig? (ps. lovar att jag till och med skriver med versaler i början av mina meningar) jag kan 12 okt, 2014 20:36 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av lumos1: Är dock inte så säker på att jag får ihop pengar o-o. F*N vilken dag är det? Om det är en vardag så kan jag inte, kommer att ha tagit 10 dagar ledigt redan :cyerAwizardThea Jaa det måste du nog i så fall C: (Men ahh, jag måste nog också fråga, vet inte om jag får gå med någon jag inte har träffat egentligen heh)
12 okt, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, om vad? Skrivet av Borttagen: kan inte någon snälla rolla med mig? (ps. lovar att jag till och med skriver med versaler i början av mina meningar) jag kan 12 okt, 2014 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen