@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Nästa gång jag är ledsen så vill jag ha en vän som gör så här! Har sagt åt både Becka och Oscar, får hoppas att de är här då xD Kan komma och kasta lite filtar på dig i förebyggande syfte om du vill "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
mamma ba: "NÄ TYVÄRR DET ÄR EN FÖR STOR ARENA FÖR ATT DU SKA FÅ GÅ SJÄLV" d:
12 okt, 2014 19:46 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag kollar på en tatueringstävling och det är någon tävlande som hela tiden ska försöka sätta en mandala (eller vad det nu var) på sina kunder...
Alltså kan man inte bara låta folk låta dem bestämma själv?
12 okt, 2014 19:49 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: mamma ba: "NÄ TYVÄRR DET ÄR EN FÖR STOR ARENA FÖR ATT DU SKA FÅ GÅ SJÄLV" d: MEN DU HAR MIG ISF ju D: även fast vi aldrig träffats ;;
12 okt, 2014 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: ELLER HUR :CSkrivet av Borttagen: mamma ba: "NÄ TYVÄRR DET ÄR EN FÖR STOR ARENA FÖR ATT DU SKA FÅ GÅ SJÄLV" d: MEN DU HAR MIG ISF ju D: även fast vi aldrig träffats 12 okt, 2014 19:52 |
|
Syrup
Elev |
12 okt, 2014 19:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Naw vad söt du är ♥Skrivet av Cara Riddle: Nästa gång jag är ledsen så vill jag ha en vän som gör så här! Har sagt åt både Becka och Oscar, får hoppas att de är här då xD Kan komma och kasta lite filtar på dig i förebyggande syfte om du vill Det låter jättebra ![]()
12 okt, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
kan inte någon snälla rolla med mig?
(ps. lovar att jag till och med skriver med versaler i början av mina meningar) 12 okt, 2014 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-12 kl. 20:00
|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Naw vad söt du är ♥Skrivet av Cara Riddle: Nästa gång jag är ledsen så vill jag ha en vän som gör så här! Har sagt åt både Becka och Oscar, får hoppas att de är här då xD Kan komma och kasta lite filtar på dig i förebyggande syfte om du vill Det låter jättebra Aaa ♥ För inte får du vara ledsen när jag kommer Då kastar jag ett ton filtar över dig eller något "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2014 20:00 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av lumos1: JAG VILL OM JAG HAR RÅD MED FLYGBILJETTERNÅGON SOM VILL FÖLJA MED MIG PÅ 5SOS KONSERT ??
12 okt, 2014 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen