@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha jaha xDSkrivet av yerAwizardThea: HAHA nej, jag äter bara folk som irriterar mig (det är många människor heh) Skrivet av Borttagen: Ofc är du det. Alla coola männsískor vill bara äta mig ju :c Skrivet av yerAwizardThea: Nah, jag är vampyr Skrivet av Borttagen: Oftast brukar man ju ogilla blodpalt pga blod men okej xD Skrivet av yerAwizardThea: jag är typ den enda som ej gillar palt hahahaJag åt palt till middag ♥ ... fast blodpalt är rätt ok
12 okt, 2014 18:45 |
|
Borttagen
|
Harry Potetr är inte en bok, det är en livsstil~Rasmus potter
12 okt, 2014 18:50 |
|
Lucy och Rose
Elev |
12 okt, 2014 19:00 |
|
Syrup
Elev |
12 okt, 2014 19:04 |
|
baramin
Elev |
okej det här: för typ två månader sen tog mitt lokaltrafikbolag bort bussarna som går hem till mig, meaning att jag måste få skjuts för att ens komma till den enda busshållsplatsen som faktiskt används (wtf är bussar till för liksom) MEN NU SÅ ÄR MIN ÄLSKADE BUSS TILLBAKA (eller om en vecka iallafall) och jag är sååååå lycklig
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 12 okt, 2014 19:07 |
|
lumos1
Elev |
12 okt, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: JAG men jag får ej D:NÅGON SOM VILL FÖLJA MED MIG PÅ 5SOS KONSERT ?? 12 okt, 2014 19:32 |
|
Minihäst
Elev |
Alltså har börjat läsa Larry fanfictions... I ship you guys,
another day, another slay 12 okt, 2014 19:40 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: JAG men jag får ej D: NÅGON SOM VILL FÖLJA MED MIG PÅ 5SOS KONSERT ?? MEN WÄÄ D: (Alltså på riktigt jag har en extra biljett och har ingen att gå med -.-.-.-.-) SÅ DU BORDE FÅ<///3 ;;
12 okt, 2014 19:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nästa gång jag är ledsen så vill jag ha en vän som gör så här! Har sagt åt både Becka och Oscar, får hoppas att de är här då xD
![]() ![]()
12 okt, 2014 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen