@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Imorgon är det måndag och föräldramöte
Jag som verkar utsetts till teknikguru, skall troligen fixa allt det tekniska samt tala om utflykt. Kommer gå bra, en av de jag arbetar med verkar ha skrivit flera A4 om det hon skall ta upp och jag inget alls. Gillar att ta saker lite spontant om sådant jag kan "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 okt, 2014 18:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
12 okt, 2014 18:25 |
|
Luna97
Elev |
Trevligt...
<3 12 okt, 2014 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: jag är typ den enda som ej gillar palt hahahaJag åt palt till middag ♥ ... fast blodpalt är rätt ok 12 okt, 2014 18:32 |
|
Luna97
Elev |
Jag ska äta nu...
<3 12 okt, 2014 18:32 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Nordanhym: Ja just det, här på mugglis är det ju 10:de xD Har för mig att det även var den 10e på Hoggy.. Var är det den 12e? Har ingen aning om vad Hoggy är för något xD Det är inte på någon speciell sida men några av mina vänner på tumblr och jag firar den 12. Men det finns olika datum antar jag ![]()
12 okt, 2014 18:37 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oftast brukar man ju ogilla blodpalt pga blod men okej xDSkrivet av yerAwizardThea: jag är typ den enda som ej gillar palt hahahaJag åt palt till middag ♥ ... fast blodpalt är rätt ok
12 okt, 2014 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Nah, jag är vampyr Skrivet av Borttagen: Oftast brukar man ju ogilla blodpalt pga blod men okej xD Skrivet av yerAwizardThea: jag är typ den enda som ej gillar palt hahahaJag åt palt till middag ♥ ... fast blodpalt är rätt ok 12 okt, 2014 18:43 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ofc är du det. Alla coola männsískor vill bara äta mig ju :cSkrivet av yerAwizardThea: Nah, jag är vampyr Skrivet av Borttagen: Oftast brukar man ju ogilla blodpalt pga blod men okej xD Skrivet av yerAwizardThea: jag är typ den enda som ej gillar palt hahahaJag åt palt till middag ♥ ... fast blodpalt är rätt ok
12 okt, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: HAHA nej, jag äter bara folk som irriterar mig (det är många människor heh)Skrivet av Borttagen: Ofc är du det. Alla coola männsískor vill bara äta mig ju :c Skrivet av yerAwizardThea: Nah, jag är vampyr Skrivet av Borttagen: Oftast brukar man ju ogilla blodpalt pga blod men okej xD Skrivet av yerAwizardThea: jag är typ den enda som ej gillar palt hahahaJag åt palt till middag ♥ ... fast blodpalt är rätt ok 12 okt, 2014 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen