@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Vår Shelly är dräktig. Snart får vi kattungar! :' Har något svagt minne av att det är din katt som är döpt efter Sheldon i TBBT? Eller har jag drömt det? Hmm.. Correct. Hon är döpt efter Sheldon :3 12 okt, 2014 16:49 |
|
Adina
Elev |
Det känns som att jag har så mycket fritid nu när nollningen är slut (innan var det plugg+nollningsfestligheter, nu är det bara plugg. Fast det blir nog mer plugg snart när tentorna närmar sig..)
Iallafall har jag försökt utmana mig själv att hitta intressanta saker att göra med min tid; nu i helgen har jag läst, lagat en stor sats kikärtsburgare, och idag var jag ute och sprang (!) :) 12 okt, 2014 17:03 |
|
Borttagen
|
att ha prestationsångest men ej orka göra läxor är en väldigt dålig kombination
12 okt, 2014 17:04 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det håller jag med dig om och jag fattar exakt hur det känns.att ha prestationsångest men ej orka göra läxor är en väldigt dålig kombination
12 okt, 2014 17:11 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Kola: Skrivet av potterflicka: Insåg nyss hur snygg Drew van Acker är. Googla hans namn och gick in på bilder. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 12 okt, 2014 17:28 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag är sötsugen!!!
Jag vill att någon ska säga "stå emot".. Önskar jag att jag kunde säga. Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!" 12 okt, 2014 17:59 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag är sötsugen!!! Jag vill att någon ska säga "stå emot".. Önskar jag att jag kunde säga. Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!" Ååh jag känner igen mig! Men det jag säger är för ditt eget bästa... STÅ EMOT!
12 okt, 2014 18:01 |
|
Luna97
Elev |
Yey...
<3 12 okt, 2014 18:13 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag är sötsugen!!! Jag vill att någon ska säga "stå emot".. Önskar jag att jag kunde säga. Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!" Ååh jag känner igen mig! Men det jag säger är för ditt eget bästa... STÅ EMOT! Haha 12 okt, 2014 18:13 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Chaemy: Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag är sötsugen!!! Jag vill att någon ska säga "stå emot".. Önskar jag att jag kunde säga. Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!" Ååh jag känner igen mig! Men det jag säger är för ditt eget bästa... STÅ EMOT! Haha Kämpa ♥
12 okt, 2014 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen