Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18125 18126 18127 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Borttagen:
Vår Shelly är dräktig.
Snart får vi kattungar! :'


Har något svagt minne av att det är din katt som är döpt efter Sheldon i TBBT? Eller har jag drömt det? Hmm..


Correct.
Hon är döpt efter Sheldon :3

12 okt, 2014 16:49

Adina
Elev

Avatar


Det känns som att jag har så mycket fritid nu när nollningen är slut (innan var det plugg+nollningsfestligheter, nu är det bara plugg. Fast det blir nog mer plugg snart när tentorna närmar sig..)
Iallafall har jag försökt utmana mig själv att hitta intressanta saker att göra med min tid; nu i helgen har jag läst, lagat en stor sats kikärtsburgare, och idag var jag ute och sprang (!)

:)

12 okt, 2014 17:03

Borttagen

Avatar


att ha prestationsångest men ej orka göra läxor är en väldigt dålig kombination

12 okt, 2014 17:04

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
att ha prestationsångest men ej orka göra läxor är en väldigt dålig kombination
Det håller jag med dig om och jag fattar exakt hur det känns.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

12 okt, 2014 17:11

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av Kola:
Skrivet av potterflicka:
Insåg nyss hur snygg Drew van Acker är.

Googla hans namn och gick in på bilder.
Spoiler:
Tryck här för att visa!HOLY FUCK *.* ♥♥


Spoiler:
Tryck här för att visa!JAG SÄGER DETSAMMA ♥

12 okt, 2014 17:28

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag är sötsugen!!!

Jag vill att någon ska säga "stå emot"..
Önskar jag att jag kunde säga.
Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!"

12 okt, 2014 17:59

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag är sötsugen!!!

Jag vill att någon ska säga "stå emot"..
Önskar jag att jag kunde säga.
Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!"

Ååh jag känner igen mig! Men det jag säger är för ditt eget bästa... STÅ EMOT!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

12 okt, 2014 18:01

Luna97
Elev

Avatar


Yey...

<3

12 okt, 2014 18:13

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag är sötsugen!!!

Jag vill att någon ska säga "stå emot"..
Önskar jag att jag kunde säga.
Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!"

Ååh jag känner igen mig! Men det jag säger är för ditt eget bästa... STÅ EMOT!

Haha Tack, jag ska försöka... eventuellt

12 okt, 2014 18:13

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Jag är sötsugen!!!

Jag vill att någon ska säga "stå emot"..
Önskar jag att jag kunde säga.
Men det jag egentligen vill höra är: "gå och köp kakor då! Det är okej, du får! Det är nämligen den hemliga internationella kak-dagen idag då ALLA får äta hur mycket kakor de vill, även om man har diabetes!"

Ååh jag känner igen mig! Men det jag säger är för ditt eget bästa... STÅ EMOT!

Haha Tack, jag ska försöka... eventuellt

Kämpa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

12 okt, 2014 18:14

1 2 3 ... 18125 18126 18127 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.