@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Vad skulle ni göra om ni hade en nästan full mjölk att göra av med så fort som möjligt? göra varm choklad, baka, göra pannkakor eller våfflor!
11 okt, 2014 22:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Vad skulle ni göra om ni hade en nästan full mjölk att göra av med så fort som möjligt? Pannkakor ♥3333
11 okt, 2014 22:54 |
|
Borttagen
|
I morgon ska jag och min bästa vän göra sushi! Mina kommer vara helt veganska med sojamarinerad tofu, spiskumminfräst zucchini, avokado och tångkaviar
11 okt, 2014 22:55 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2014 23:15 |
|
Tuggrus
Elev |
http://mugglisinsider.blogspot.se/2014/10/aterupplivande-av-mugglis-insider.html <-- KLICKA IN OCH LÄÄÄÄS!
MUMS! 11 okt, 2014 23:19 |
|
Borttagen
|
"You can't pray away the gay!!"
älska Callie Torres i Grey's Anatomy. 11 okt, 2014 23:26 |
|
Fjalar
Elev |
Hmm, bara jag som har tänkt på att man kanske borde ta bort "Missa inte MultiCon 2014" på Mugglis framsida?
11 okt, 2014 23:47 |
|
Threstaler
Elev |
Detta senario utsoelade sig på en svenskalekton när vi gick igenom Adjektiv (för typ hundrade gången, heregud vi kan det här nu !) för inte så längesedan:
läraren: Kan någon något knep ifall man vill veta om ett ord är ett adjektiv? Jag: Man kan sätta att vara framför, Att vara grön, Att vara feg... Lärare: Menar du Verb nu? Jag: Nej Adjektiv. Lärare: Nej det är verb. Kan någon annan ett sådant knep? Heregud! Att vara springa? Du ska föreställa en Svenskalärare!!
12 okt, 2014 00:28 |
|
The Noble Lion
Elev |
12 okt, 2014 01:01 |
|
trolltand
Elev |
Det här är andra gången på kort tid som jag hör en hög jäkla smäll den här tiden på dygnet. Inte står det något i lokalmedia heller. Så jag antar att det är normalt. o.O
It's gonna be fun on a bun - in space!
12 okt, 2014 01:23 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen