@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Men jag är inte blyg när jag är med människor jag känner, de är de nya som ställer till det! Det är så för mig också! D: Woho I'm not alone! Dock är jag pratglad när jag är på jobbet eller när jag väl vågar börja prata med någon jag finner attraktiv och blir nervös, då har jag svårt att sluta....
11 okt, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Men jag är inte blyg när jag är med människor jag känner, de är de nya som ställer till det! Det är så för mig också! D: Woho I'm not alone! Dock är jag pratglad när jag är på jobbet eller när jag väl vågar börja prata med någon jag finner attraktiv och blir nervös, då har jag svårt att sluta.... Jag har bara sjukt svårt att börja en konversation eller hålla den i liv. När någon frågar något blir mitt svar alltid ja, nej eller kanske. :c 11 okt, 2014 21:00 |
|
Kola
Elev |
11 okt, 2014 21:01 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Men jag är inte blyg när jag är med människor jag känner, de är de nya som ställer till det! Det är så för mig också! D: Woho I'm not alone! Dock är jag pratglad när jag är på jobbet eller när jag väl vågar börja prata med någon jag finner attraktiv och blir nervös, då har jag svårt att sluta.... Jag har bara sjukt svårt att börja en konversation eller hålla den i liv. När någon frågar något blir mitt svar alltid ja, nej eller kanske. :c Hmm jag brukar starta diskussioner om saker som intresserar mig eller som den jag samtalar med gillar. Brukar funka, man ska även bjuda på sig själv för längre samtal :3
11 okt, 2014 21:03 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Men jag är inte blyg när jag är med människor jag känner, de är de nya som ställer till det! Det är så för mig också! D: Woho I'm not alone! Dock är jag pratglad när jag är på jobbet eller när jag väl vågar börja prata med någon jag finner attraktiv och blir nervös, då har jag svårt att sluta.... Jag har bara sjukt svårt att börja en konversation eller hålla den i liv. När någon frågar något blir mitt svar alltid ja, nej eller kanske. :c Hmm jag brukar starta diskussioner om saker som intresserar mig eller som den jag samtalar med gillar. Brukar funka, man ska även bjuda på sig själv för längre samtal :3 Vet dock att om luna_rav börjar prata så slutar hon aldrig. ALDRIG. xD Tur att du har mig, jag sköter konversationer med främlingar c; that's all I got to say 11 okt, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Men jag är inte blyg när jag är med människor jag känner, de är de nya som ställer till det! Det är så för mig också! D: Woho I'm not alone! Dock är jag pratglad när jag är på jobbet eller när jag väl vågar börja prata med någon jag finner attraktiv och blir nervös, då har jag svårt att sluta.... Jag har bara sjukt svårt att börja en konversation eller hålla den i liv. När någon frågar något blir mitt svar alltid ja, nej eller kanske. :c Hmm jag brukar starta diskussioner om saker som intresserar mig eller som den jag samtalar med gillar. Brukar funka, man ska även bjuda på sig själv för längre samtal :3 Blygheten är nytt för mig, haha. Men tack för tipsen, tror själv att det är rätt bra att du inte kan sluta prata. Om det nu inte går fööör långt, haha, jag själv gillar när man kan föra konversationer vidare då jag tycker det är lite svårt, de du snackar med kanske också tycker så? c: 11 okt, 2014 21:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
11 okt, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: SNART BÖRJAR DOWNTON ABBEY!!! VET!!!! Btw, såg din kommentar på MarelPett lajv 11 okt, 2014 21:20 |
|
Borttagen
|
alltså musik
♥ 11 okt, 2014 21:21 |
|
Kola
Elev |
Fick just en så gullig uggla där det stod om någon som faktiskt beundrar och ser upp till mig!
Känslan är obeskrivlig♥♥ that's all I got to say 11 okt, 2014 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen