@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vilken av dem ♥ och i så fall så kollade jag inte på ditt hår.. ;D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: är du korthårig? :O ♥ du får skicka en bild jue Igår blev jag korthårig. Imorgon ska jag färga mitt hår igen. Såg du inte det på snapchatsen jag skickade? .__.♥ De senaste xD okej, skickar bild snart ♥ 11 okt, 2014 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: *host* hittade en bild*Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vilken av dem ♥ och i så fall så kollade jag inte på ditt hår.. ;D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: är du korthårig? :O ♥ du får skicka en bild jue Igår blev jag korthårig. Imorgon ska jag färga mitt hår igen. Såg du inte det på snapchatsen jag skickade? .__.♥ De senaste xD okej, skickar bild snart ♥ 11 okt, 2014 17:50 |
|
Borttagen
|
Idag börjar Downton Abbey *-*
11 okt, 2014 17:54 |
|
Borttagen
|
Har redan börjar leta efter klänning till julavslutningen denna terminen.. jag älskar klänningar :s
11 okt, 2014 17:57 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Syrup: Jag är nästan säker på att min mamma kommer att få spunk på mig imorgon XD HON FICK INTE SPUNK PÅ MIG?! :'D Istället så kommer hon antagligen gå med på det, som det ser ut nu! YES!
11 okt, 2014 18:09 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2014 18:38 |
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sry, tror inte det...Skrivet av Luna97: Skrivet av Borttagen: Haha...Skrivet av Luna97: RAWENCLAW DAN IDAG!!!! OMG DET HADE JAG HELT GLÖMT! JAG BEHÖVER HITTA EN GURKA! Har en blå klänning på mig och försökte få min kompis att hamna i rawenclaw när hon registrerade sig på mugglis. Hon blev hufflepuff... Synd Saknar Raven på hoggy-tiden lite extra de här dagarna. Månadens gurksallad och allt det där... Var du med då? <3 11 okt, 2014 19:16 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gå med på vad? :p Köpa något militärinspirerat från en sida x) Hade bombaderat henne med önskemål
11 okt, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
lyssnar på tokio hotel för första gången på ÅR
alltså minns min tokio hotel-period :' 11 okt, 2014 19:33 |
|
Klaestron
Elev |
Superuttråkad hela dagen!
Stickat, tittat på tv för ovanlighetens skull. Nu blir det bones och läsa ff's eventuellt laga något...
11 okt, 2014 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen