@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad^^aaaah, herregud hur kan jag vara så dum! Inte undra på varför alla hatar mig. Jag hatar dig inte♥ 11 okt, 2014 10:46
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-11 kl. 10:49
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad har hänt? :caaaah, herregud hur kan jag vara så dum! Inte undra på varför alla hatar mig. (ps. jag hatar dig inte!) Jag gör bara alla på dåligt humör, hela tiden och suger ut glädjen ur de som en dementor. Ugh. Men tack. 11 okt, 2014 10:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skicka iväg en uggla om du vill♥♥♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad har hänt? :caaaah, herregud hur kan jag vara så dum! Inte undra på varför alla hatar mig. (ps. jag hatar dig inte!) Jag gör bara alla på dåligt humör, hela tiden och suger ut glädjen ur de som en dementor. Ugh. Men tack. 11 okt, 2014 10:51 |
|
Frivolt
Elev |
Duscha, sminka mig, äta lunch, byta om, ta bussen, göra två ärenden på stan (bland annat köpa godis), gå på bio, se på filmen, springa iväg till scenen, värma upp på vägen, dansa på stan, KLAR!
Så hör ni inget av mig sen så vet ni vars jag finns - på bårhuset! Nån som är villig att hämta min döda kropp när jag ligger där stendöd efter den här dagen? 11 okt, 2014 10:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Haha cxSkrivet av Borttagen: Någon slags fantasy eller science fiction :3 åååh! Typ de gengrerna jag INTE är så bra på xD Menee...se Harry Potter? Nä, jag är faktiskt inte sådär jätteförtjust i Harry Potter-filmerna ... :c Bestämde mig dock för att se The Mortal Instruments! 11 okt, 2014 10:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA Vilka härliga i-landsproblem det finns ändå. http://nyheter24.se/nyheter/kronikor/779690-goteborg-och-alla-ni-andra-som-sager-chex-bara-sluta Jag har funderat länge på det där med kex och "chex" för jag tänker jämt att ett kex är torra/salta smörgåsbordskex som man kan mata papegojor med (det har väl att göra med barnprogram från barnsben när man snyggt skulle uttala kex "korrekt" Men jag växte alltid upp nära GöteborgsKex-fabrik. Och den uttalas då absolut inte med k-ljud vill jag lova. Chex var det här. Varför jag har haft problem med att veta vad jag egentligen säger, är väl för att jag oftast säger kakor eller "något tilltugg till ostbrickan" eller andra ord för att få fram vad jag vill ha sagt. Men jag sa chex utan att tänka på det häromdagen och då livades dialogen upp igen runt lunchbordet. Såatteeh... 1-0 chex. Säger också chex! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 okt, 2014 10:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Lycka till^^Duscha, sminka mig, äta lunch, byta om, ta bussen, göra två ärenden på stan (bland annat köpa godis), gå på bio, se på filmen, springa iväg till scenen, värma upp på vägen, dansa på stan, KLAR! Så hör ni inget av mig sen så vet ni vars jag finns - på bårhuset! Nån som är villig att hämta min döda kropp när jag ligger där stendöd efter den här dagen? Jag kan ställa upp xd 11 okt, 2014 10:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Lycka till^^Duscha, sminka mig, äta lunch, byta om, ta bussen, göra två ärenden på stan (bland annat köpa godis), gå på bio, se på filmen, springa iväg till scenen, värma upp på vägen, dansa på stan, KLAR! Så hör ni inget av mig sen så vet ni vars jag finns - på bårhuset! Nån som är villig att hämta min döda kropp när jag ligger där stendöd efter den här dagen? Jag kan ställa upp xd Tack du! Kan jag behöva Hahha goood 11 okt, 2014 10:59 |
|
Solkatten
Elev |
Åååhhh vill se 1D's konsertfilm som går på bio bara idag och imorgon!! :'( Måste vänta tills den kommer ut på DVD. Fan!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 okt, 2014 11:01 |
|
Beben
Elev |
11 okt, 2014 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen