Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18113 18114 18115 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
aaaah, herregud hur kan jag vara så dum! Inte undra på varför alla hatar mig.
Vad^^
Jag hatar dig inte♥

11 okt, 2014 10:46

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-11 kl. 10:49
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
aaaah, herregud hur kan jag vara så dum! Inte undra på varför alla hatar mig.
Vad har hänt? :c
(ps. jag hatar dig inte!)

Jag gör bara alla på dåligt humör, hela tiden och suger ut glädjen ur de som en dementor. Ugh.
Men tack.

11 okt, 2014 10:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
aaaah, herregud hur kan jag vara så dum! Inte undra på varför alla hatar mig.
Vad har hänt? :c
(ps. jag hatar dig inte!)

Jag gör bara alla på dåligt humör, hela tiden och suger ut glädjen ur de som en dementor. Ugh.
Men tack.
Skicka iväg en uggla om du vill♥♥♥

11 okt, 2014 10:51

Frivolt
Elev

Avatar


Duscha, sminka mig, äta lunch, byta om, ta bussen, göra två ärenden på stan (bland annat köpa godis), gå på bio, se på filmen, springa iväg till scenen, värma upp på vägen, dansa på stan, KLAR!


Så hör ni inget av mig sen så vet ni vars jag finns - på bårhuset!
Nån som är villig att hämta min döda kropp när jag ligger där stendöd efter den här dagen?

11 okt, 2014 10:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Vill titta på en film, men vet ej vilken D:


Genre?
Någon slags fantasy eller science fiction :3


åååh! Typ de gengrerna jag INTE är så bra på xD Menee...se Harry Potter?
Haha cx
Nä, jag är faktiskt inte sådär jätteförtjust i Harry Potter-filmerna ... :c Bestämde mig dock för att se The Mortal Instruments!

11 okt, 2014 10:55

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA
Vilka härliga i-landsproblem det finns ändå.
http://nyheter24.se/nyheter/kronikor/779690-goteborg-och-alla-ni-andra-som-sager-chex-bara-sluta

Jag har funderat länge på det där med kex och "chex" för jag tänker jämt att ett kex är torra/salta smörgåsbordskex som man kan mata papegojor med (det har väl att göra med barnprogram från barnsben när man snyggt skulle uttala kex "korrekt" .

Men jag växte alltid upp nära GöteborgsKex-fabrik. Och den uttalas då absolut inte med k-ljud vill jag lova. Chex var det här.

Varför jag har haft problem med att veta vad jag egentligen säger, är väl för att jag oftast säger kakor eller "något tilltugg till ostbrickan" eller andra ord för att få fram vad jag vill ha sagt. Men jag sa chex utan att tänka på det häromdagen och då livades dialogen upp igen runt lunchbordet. Såatteeh... 1-0 chex.

Säger också chex!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 okt, 2014 10:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Duscha, sminka mig, äta lunch, byta om, ta bussen, göra två ärenden på stan (bland annat köpa godis), gå på bio, se på filmen, springa iväg till scenen, värma upp på vägen, dansa på stan, KLAR!


Så hör ni inget av mig sen så vet ni vars jag finns - på bårhuset!
Nån som är villig att hämta min döda kropp när jag ligger där stendöd efter den här dagen?
Lycka till^^
Jag kan ställa upp xd

11 okt, 2014 10:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Duscha, sminka mig, äta lunch, byta om, ta bussen, göra två ärenden på stan (bland annat köpa godis), gå på bio, se på filmen, springa iväg till scenen, värma upp på vägen, dansa på stan, KLAR!


Så hör ni inget av mig sen så vet ni vars jag finns - på bårhuset!
Nån som är villig att hämta min döda kropp när jag ligger där stendöd efter den här dagen?
Lycka till^^
Jag kan ställa upp xd


Tack du! Kan jag behöva

Hahha goood Då känner jag mig trygg

11 okt, 2014 10:59

Solkatten
Elev

Avatar


Åååhhh vill se 1D's konsertfilm som går på bio bara idag och imorgon!! :'( Måste vänta tills den kommer ut på DVD. Fan!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 okt, 2014 11:01

Beben
Elev

Avatar


Ingen har tänk att klä ut sig till Harry Potter på min systers kändiskalas

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

11 okt, 2014 11:17

1 2 3 ... 18113 18114 18115 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.