@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
11 okt, 2014 00:44 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av The Noble Lion: Okej okej okej, ska jag läsa City of Bones, läsa fanfiction eller kolla på ett avsnitt av AMH asylum? ASYLUM, du måste ifatt Freak Show!
11 okt, 2014 00:59 |
|
Frivolt
Elev |
Mwaah. Ska dansa på stan imorn. . Kommer dö typ. Är så nervös. Kan inte sova D: blaah
11 okt, 2014 01:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
11 okt, 2014 01:10 |
|
Klaestron
Elev |
11 okt, 2014 01:14 |
|
Borttagen
|
Jag har så mycket fördomar om en person D: Känner att de kommer på skam mest hela tiden. Han ger intryck av att vara en typisk machoman. Men han skriver dikter och syr. Och jag skäms för att jag blir förvånad. Jag som är så jävla öppensinnad av mig! Jo visst...
11 okt, 2014 01:36 |
|
themarauder
Lärare |
11 okt, 2014 01:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA
Vilka härliga i-landsproblem det finns ändå. http://nyheter24.se/nyheter/kronikor/779690-goteborg-och-alla-ni-andra-som-sager-chex-bara-sluta Jag har funderat länge på det där med kex och "chex" för jag tänker jämt att ett kex är torra/salta smörgåsbordskex som man kan mata papegojor med (det har väl att göra med barnprogram från barnsben när man snyggt skulle uttala kex "korrekt" Men jag växte alltid upp nära GöteborgsKex-fabrik. Och den uttalas då absolut inte med k-ljud vill jag lova. Chex var det här. Varför jag har haft problem med att veta vad jag egentligen säger, är väl för att jag oftast säger kakor eller "något tilltugg till ostbrickan" eller andra ord för att få fram vad jag vill ha sagt. Men jag sa chex utan att tänka på det häromdagen och då livades dialogen upp igen runt lunchbordet. Såatteeh... 1-0 chex. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 okt, 2014 07:19 |
|
Borttagen
|
Jag har en finne, som sitter ungefär en millimeter nedanför ögonbrynet som går så att jag får ont i hela jävla pannan när jag rör vid den.
11 okt, 2014 09:05 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag åka in till Lund och klippa håret. Börjar bli "mad scientist"-varning D: Min mamma brukar alltid klippa håret på mig så jag har inte varit hos frisören på åratal. Känns läskigt D:
11 okt, 2014 09:12 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen