@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Fan, har börjat sakna mohawken igen. ._. Är det något dåligt? Jag saknar min ganska ofta Jag är så impulsiv att jag kan raka av mig håret direkt när jag får den känslan. Har varken tillräckligt jämnlångt hår eller tid till det nu. x) Känner igen mig i impulsiviteten, men jag har för långt hår nu
10 okt, 2014 13:25 |
|
Borttagen
|
alltsåååååå Jace ♥3333333
10 okt, 2014 13:55 |
|
Beben
Elev |
10 okt, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
alltså ingenting är skönare än att sätta sig ner bekvämt i sin säng efter skolan med mat och laptopen och veta att det är fredag.
10 okt, 2014 14:24 |
|
Luna97
Elev |
<3 10 okt, 2014 14:49 |
|
Frivolt
Elev |
10 okt, 2014 15:15 |
|
Luna97
Elev |
RAWENCLAW DAN IDAG!!!!
<3 10 okt, 2014 15:15 |
|
Borttagen
|
10 okt, 2014 15:17 |
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha...Skrivet av Luna97: RAWENCLAW DAN IDAG!!!! OMG DET HADE JAG HELT GLÖMT! JAG BEHÖVER HITTA EN GURKA! Har en blå klänning på mig och försökte få min kompis att hamna i rawenclaw när hon registrerade sig på mugglis. Hon blev hufflepuff... <3 10 okt, 2014 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna97: Skrivet av Borttagen: Haha...Skrivet av Luna97: RAWENCLAW DAN IDAG!!!! OMG DET HADE JAG HELT GLÖMT! JAG BEHÖVER HITTA EN GURKA! Har en blå klänning på mig och försökte få min kompis att hamna i rawenclaw när hon registrerade sig på mugglis. Hon blev hufflepuff... Synd Saknar Raven på hoggy-tiden lite extra de här dagarna. Månadens gurksallad och allt det där... Var du med då? 10 okt, 2014 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen