@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Mwaaah! Help mee!!
Idag är planen att jag ska: - Städa - Handla - Fara till en kompis som det är så sjukt krångligt att ta sig till - Komma hem - Äta middag - En kompis ska komma hit o vi ska se idol och skräckisar Men jag orkar ingenting Vad ska jag göra? D: 10 okt, 2014 11:28 |
|
EmahS
Elev |
Jag har lärt mig att vara så jäkla "falsk" på mitt jobb.
Är trevlig när jag absolut inte vill det, folk som ringer och förväntar sig att jag ska komma ihåg eller veta vem de är och jag bara spelar med. Det känns inte riktigt som en bra egenskap. Ska man skriva det på sitt cv? "Bra på att vara falskt trevlig"
10 okt, 2014 11:34 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Frivolt: Mwaaah! Help mee!! Idag är planen att jag ska: - Städa - Handla - Fara till en kompis som det är så sjukt krångligt att ta sig till - Komma hem - Äta middag - En kompis ska komma hit o vi ska se idol och skräckisar Men jag orkar ingenting Vad ska jag göra? D: Kanske kolla med kompisen du ska åka till om ni kan ta det en annan dag för det antar jag är flera timmar som går till? ![]()
10 okt, 2014 11:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Frivolt: Mwaaah! Help mee!! Idag är planen att jag ska: - Städa - Handla - Fara till en kompis som det är så sjukt krångligt att ta sig till - Komma hem - Äta middag - En kompis ska komma hit o vi ska se idol och skräckisar Men jag orkar ingenting Vad ska jag göra? D: Kanske kolla med kompisen du ska åka till om ni kan ta det en annan dag för det antar jag är flera timmar som går till? Ja, kanske det! funderade på det. Vi ska ändå ses imorgon så¨^^ Mjaa, inte flera timmar Så det e krångligt xD Men ska kolla! Kanske kan träffa henne nästa vecka 10 okt, 2014 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Jag har lärt mig att vara så jäkla "falsk" på mitt jobb. Är trevlig när jag absolut inte vill det, folk som ringer och förväntar sig att jag ska komma ihåg eller veta vem de är och jag bara spelar med. Det känns inte riktigt som en bra egenskap. Ska man skriva det på sitt cv? "Bra på att vara falskt trevlig" Jag tror att alla är mer eller mindre "falska" när det kommer till arbetsplatser. Det är inte mänskligt att alltid vara glad, positiv och på topp, ändå är det alltid det man ska ge sken av. 10 okt, 2014 11:39 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Jag har lärt mig att vara så jäkla "falsk" på mitt jobb. Är trevlig när jag absolut inte vill det, folk som ringer och förväntar sig att jag ska komma ihåg eller veta vem de är och jag bara spelar med. Det känns inte riktigt som en bra egenskap. Ska man skriva det på sitt cv? "Bra på att vara falskt trevlig" Jag tror att alla är mer eller mindre "falska" när det kommer till arbetsplatser. Det är inte mänskligt att alltid vara glad, positiv och på topp, ändå är det alltid det man ska ge sken av. Speciellt som receptionist... Jag måste vara lika trevlig mot alla som kommer på besök och ringer. Det är inte lätt när det är t.ex. SD som ringer. Eller folk som sitter och skäller ut mig för saker som de anser att "vi" gör fel.
10 okt, 2014 11:50 |
|
Solkatten
Elev |
Om ca 10 minuter gå bussen och det tar en timme att komma hem med buss. >.<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 okt, 2014 11:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Fan, har börjat sakna mohawken igen. ._. Är det något dåligt? Jag saknar min ganska ofta Jag är så impulsiv att jag kan raka av mig håret direkt när jag får den känslan. Har varken tillräckligt jämnlångt hår eller tid till det nu. x) 10 okt, 2014 12:23 |
|
Borttagen
|
wäh
10 okt, 2014 12:40 |
|
themarauder
Lärare |
10 okt, 2014 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen