@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Jag är så nyfiken... Så fort jag har läst klart en spännande scen i Divergent så söker jag upp och ser den på youtube xD det verkar som att jag inte är så försiktig med spolieras, tyvärr.
9 okt, 2014 22:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
IMORGON ÅKER JAG TILL AMSTERDAM IIH ♥
speech! 9 okt, 2014 22:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: You've got to be kidding me... FOTBOLL PÅ TV... kommet jag att missa Under the Dome för det???!?! NEEEEJ! Se på Swefilmer?` Klart det e fotboll 9 okt, 2014 22:17 |
|
The Noble Lion
Elev |
Måste kolla klart på American Horror Story säsong 2 och 3 så jag kan börja på FREAKSHOW!!! Den ser så bra ut!
9 okt, 2014 22:29 |
|
Klaestron
Elev |
9 okt, 2014 22:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: You've got to be kidding me... FOTBOLL PÅ TV... kommet jag att missa Under the Dome för det???!?! NEEEEJ! Se på Swefilmer?` Klart det e fotboll Mitt internet klarar inte riktigt av det tyvärr. Jag tycker inte direkt om fotboll.
9 okt, 2014 22:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: You've got to be kidding me... FOTBOLL PÅ TV... kommet jag att missa Under the Dome för det???!?! NEEEEJ! Se på Swefilmer?` Klart det e fotboll Mitt internet klarar inte riktigt av det tyvärr. Jag tycker inte direkt om fotboll. Åååh, inte okej ååh, haha okejdå! Ja, faktiskt för din skull så skulle det kunnat varit på en annan kanal! ^^ typ på fyran! 9 okt, 2014 22:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: You've got to be kidding me... FOTBOLL PÅ TV... kommet jag att missa Under the Dome för det???!?! NEEEEJ! Se på Swefilmer?` Klart det e fotboll Mitt internet klarar inte riktigt av det tyvärr. Jag tycker inte direkt om fotboll. Åååh, inte okej ååh, haha okejdå! Ja, faktiskt för din skull så skulle det kunnat varit på en annan kanal! ^^ typ på fyran! Det vore bra! Så kan jag se på Under the Dome och du på fotboll. :'D
9 okt, 2014 22:42 |
|
Klaestron
Elev |
Nerbäddad med massor av garn och stickor i sängen.
I didn't choose the knitting-life, the knitting-life chose me.
9 okt, 2014 22:43 |
|
Chaemy
Elev |
9 okt, 2014 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen