Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
Skrivet av whirlwinds: kan någon bara snälla snälla snälla TJATA lite på mig om att jag MÅSTE fråga honom om han vill ses imorgon???? åh jag är så töntig hahahaha Vad har du att förlora? Kom igen nu, bara gör det!! Det kommer kännas så skönt sedan! Min tumblr!
1 nov, 2012 19:58 |
|
viktor
Elev |
Jag är ÖVERDRIVET kär i henne jag har ju kännt henne sen vi var 1, men nu så pratar hon inte med mig och tittar inte på mig längre , vad ska jag göra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 nov, 2012 20:07 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av whirlwinds: kan någon bara snälla snälla snälla TJATA lite på mig om att jag MÅSTE fråga honom om han vill ses imorgon???? åh jag är så töntig hahahaha Vad har du att förlora? Kom igen nu, bara gör det!! Det kommer kännas så skönt sedan! JAG FRÅGADE dock bara om han ville träffa mig, och det ville han, nu måste jag bara se till att komma fram till hur/när/var för annars kommer det aldrig bli av <////3 åh vad jobbiiiiigt
1 nov, 2012 20:18 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Skrivet av Amandan: Skrivet av whirlwinds: kan någon bara snälla snälla snälla TJATA lite på mig om att jag MÅSTE fråga honom om han vill ses imorgon???? åh jag är så töntig hahahaha Vad har du att förlora? Kom igen nu, bara gör det!! Det kommer kännas så skönt sedan! JAG FRÅGADE dock bara om han ville träffa mig, och det ville han, nu måste jag bara se till att komma fram till hur/när/var för annars kommer det aldrig bli av <////3 åh vad jobbiiiiigt JAA VAD BRA! Bara föreslå något, vad hade du tänkt dig liksom? Min tumblr!
1 nov, 2012 20:22 |
|
viktor
Elev |
Jag är ÖVERDRIVET kär i henne jag har ju kännt henne sen vi var 1, men nu så pratar hon inte med mig och tittar inte på mig längre , vad ska jag göra!!!!!!!
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!! snälla 1 nov, 2012 20:43 |
|
Somnium
Elev |
Nu är det bara fredag,lördag och söndag kvar. Sedan är det måndag. Finally. Gillar inte det här höstlovet alls. Vill vara i skolan, och vara nära honom.
Vågar verkligen inte smsa/skriva på fb och fråga om han vill träffas. Jag är way too shy för det. xd Men snart är det måndag, asdfghjkl, längtar...♥ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
1 nov, 2012 22:15 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Somnium: jag vill också vill vara nära henne Nu är det bara fredag,lördag och söndag kvar. Sedan är det måndag. Finally. Gillar inte det här höstlovet alls. Vill vara i skolan, och vara nära honom. Vågar verkligen inte smsa/skriva på fb och fråga om han vill träffas. Jag är way too shy för det. xd Men snart är det måndag, asdfghjkl, längtar...♥ 1 nov, 2012 22:20 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Somnium: Exakt samma här, omg längtar som sjutton just nu :3Nu är det bara fredag,lördag och söndag kvar. Sedan är det måndag. Finally. Gillar inte det här höstlovet alls. Vill vara i skolan, och vara nära honom. Vågar verkligen inte smsa/skriva på fb och fråga om han vill träffas. Jag är way too shy för det. xd Men snart är det måndag, asdfghjkl, längtar...♥ MUMS! 1 nov, 2012 22:23 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Tuggrus: jag med Skrivet av Somnium: Exakt samma här, omg längtar som sjutton just nu :3 Nu är det bara fredag,lördag och söndag kvar. Sedan är det måndag. Finally. Gillar inte det här höstlovet alls. Vill vara i skolan, och vara nära honom. Vågar verkligen inte smsa/skriva på fb och fråga om han vill träffas. Jag är way too shy för det. xd Men snart är det måndag, asdfghjkl, längtar...♥ 1 nov, 2012 22:24 |
|
Miss_Green
Elev |
1 nov, 2012 22:25 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen