Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
lejonkungen, micke och molle (1an, tvåan är inte lika bra :c) är mina största gråtfilmer när det gäller disney...
16 sep, 2011 23:40 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Anapneo: lejonkungen, micke och molle (1an, tvåan är inte lika bra :c) är mina största gråtfilmer när det gäller disney... asså tvåorna är aldrig lika bra... /:
16 sep, 2011 23:41 |
|
Luna 1
Elev |
16 sep, 2011 23:41 |
|
Anapneo
Elev |
16 sep, 2011 23:42 |
|
Luna 1
Elev |
Ettorna är alltid storyn då man sugersig in, tvåan är bara en lam ursäkt för att få mer pengar DX
Tumblr.
16 sep, 2011 23:44 |
|
Ginnyy
Elev |
nej asså jag blir nästan sur om jag får reda på att det ska bli en tvåa av en bra film. baksmällan t.ex, jag VÄGRAR se den andra!
16 sep, 2011 23:44 |
|
Anapneo
Elev |
16 sep, 2011 23:46 |
|
Luna 1
Elev |
Totally, i bokserien Hunger Spelen blir böckerna bara sämre och sämre, orkade knappt läsa den sista DX
Tumblr.
16 sep, 2011 23:48 |
|
Anapneo
Elev |
16 sep, 2011 23:51 |
|
Luna 1
Elev |
Don't wast your time with number two and three. Dem känns påtvingande av författaren vilket märks i texten. Samma sak i "Fallen ängel" ettan SUPER andra boken så bara tittade man på den och man var så trött. Vaför tvinga fram böcker människor? Ni är rika som ni är..
Tumblr.
16 sep, 2011 23:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen