Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 180 181 182 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Önskar jag kunde vara lika självsäker som de är...

14 nov, 2011 16:52

juliaweasly
Elev

Avatar


Glädjespridare no1! Ibland känner jag igen mig i fred och George. Men jag kan inte säga mer än att jag älskar dom!

Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F30x8os7.jpg Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/

14 nov, 2011 17:15

Borttagen

Avatar


jag kom på en extremt rolig sak nu som handlar om FRED OCH GEORGE i min skola
vill nu höra???

14 nov, 2011 17:17

Borttagen

Avatar


^
Ja, SÄG!

14 nov, 2011 17:18

Borttagen

Avatar


en jag känner som gick i samma skola som jag går i nu (slutade för ett antal år sedan han är nog 19 nu)
smällde raketer/smällare i sitt skåp, inne i korridoren och utanför skolans ytterdörrar
(fick veta det i onsdags efter att taket hade rasat ner)
han satte pannkakorna i taket på hemkunskapen

han är nog en liten FRED OCH GEORGE
det är en liten dålig skola jag går i
alla bra lärare har stuckit

14 nov, 2011 17:23

Borttagen

Avatar


Haha, jo, han låter verkligen som en Fred & George ;P

14 nov, 2011 17:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha, jo, han låter verkligen som en Fred & George ;P

han har säkert gjort mycket mer under sina tre år där
han fattade inte när jag sa: då är du en FRED OCH GEORGE (F&GW)

14 nov, 2011 17:33

Borttagen

Avatar


Haha, stackarn som inte fattade det x)

14 nov, 2011 17:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha, stackarn som inte fattade det x)

hans kompis (enklast att säge, gick i samma skola då)
satte hamburgaren i taket på hemkunskapen XD

14 nov, 2011 17:38

Borttagen

Avatar


HAHA XD Awesome

14 nov, 2011 17:40

1 2 3 ... 180 181 182 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.