Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Önskar jag kunde vara lika självsäker som de är...
14 nov, 2011 16:52 |
|
juliaweasly
Elev |
Glädjespridare no1! Ibland känner jag igen mig i fred och George. Men jag kan inte säga mer än att jag älskar dom!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
14 nov, 2011 17:15 |
|
Borttagen
|
jag kom på en extremt rolig sak nu som handlar om FRED OCH GEORGE i min skola
vill nu höra??? 14 nov, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
^
Ja, SÄG! 14 nov, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
en jag känner som gick i samma skola som jag går i nu (slutade för ett antal år sedan han är nog 19 nu)
smällde raketer/smällare i sitt skåp, inne i korridoren och utanför skolans ytterdörrar (fick veta det i onsdags efter att taket hade rasat ner) han satte pannkakorna i taket på hemkunskapen han är nog en liten FRED OCH GEORGE det är en liten dålig skola jag går i alla bra lärare har stuckit 14 nov, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Haha, jo, han låter verkligen som en Fred & George ;P
14 nov, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, jo, han låter verkligen som en Fred & George ;P han har säkert gjort mycket mer under sina tre år där han fattade inte när jag sa: då är du en FRED OCH GEORGE (F&GW) 14 nov, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Haha, stackarn som inte fattade det x)
14 nov, 2011 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, stackarn som inte fattade det x) hans kompis (enklast att säge, gick i samma skola då) satte hamburgaren i taket på hemkunskapen XD 14 nov, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
HAHA XD Awesome
14 nov, 2011 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen