Fenixorden Andra Generationen
Forum > Off Topic > Klubbar > Fenixorden Andra Generationen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Idoli
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: okNä, men jag får bra information från ministeriet, eftersom är aktiv där och ser all information. Skrivet av Borttagen: exakt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden Men kan jag komma med iallafall? 14 jan, 2017 17:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Idoli: som auror?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: okNä, men jag får bra information från ministeriet, eftersom är aktiv där och ser all information. Skrivet av Borttagen: exakt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden Men kan jag komma med iallafall? nivån äär inte viktig 14 jan, 2017 17:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: okNä, men jag får bra information från ministeriet, eftersom är aktiv där och ser all information. Skrivet av Borttagen: exakt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden Men hur kommer dom attackera? 14 jan, 2017 17:21 |
|
Idoli
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: som auror?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: okNä, men jag får bra information från ministeriet, eftersom är aktiv där och ser all information. Skrivet av Borttagen: exakt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden Men kan jag komma med iallafall? nivån äär inte viktig Om jag får komma med som auror kommer jagjätte gärna! 14 jan, 2017 17:21 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Idoli: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: okNä, men jag får bra information från ministeriet, eftersom är aktiv där och ser all information. Skrivet av Borttagen: exakt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden Men kan jag komma med iallafall? du är med
14 jan, 2017 17:21 |
|
Idoli
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Idoli: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: okNä, men jag får bra information från ministeriet, eftersom är aktiv där och ser all information. Skrivet av Borttagen: exakt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden Men kan jag komma med iallafall? du är med Tack! Ska bli jätte roligt!! 14 jan, 2017 17:22 |
|
Borttagen
|
Hoppas alla överlever attacken
14 jan, 2017 17:23 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
14 jan, 2017 17:23 |
|
Borttagen
|
instämmer, sckräck och tveksamhet ger en förlust.
14 jan, 2017 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: instämmer, sckräck och tveksamhet ger en förlust. ... 14 jan, 2017 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen