The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Döda med ett baseball trä? 4 jan, 2017 18:00 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? ![]()
4 jan, 2017 18:03 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Döda med ett baseball trä? coach Hedge style! Var precis på biblioteket här där jag bor. Bibliotikaren är ett monster. Eller inte dödlig! Åhh!! stämningen var liksom så himla stel! Inte bara det jag fick konstiga vibbar. Som om hon skulle förvandlas och typ käka mig.......
4 jan, 2017 18:04 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? 4 jan, 2017 18:28 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat!Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? ![]()
4 jan, 2017 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? 4 jan, 2017 18:41 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo tack vi har sett den (och den ÄGER!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? ![]()
4 jan, 2017 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jo tack vi har sett den (och den ÄGER!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? Jäpp jag vet xD 4 jan, 2017 18:43 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och så fort vi ser en röd bil säger han "Kolla! Det är en Maserati!" Då blir jag arg och tokig av Fandomnördighet!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jo tack vi har sett den (och den ÄGER!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? Jäpp jag vet xD 4 jan, 2017 18:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Och så fort vi ser en röd bil säger han "Kolla! Det är en Maserati!" Då blir jag arg och tokig av Fandomnördighet! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Jo tack vi har sett den (och den ÄGER!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JA är det ens en fråga! Alltså fattar inte hur man kan tycka något annat! Skrivet av Belluna tonks: Vi bråkade precis om Leo eller en kiwifrukt var viktigast! Det är Leo såklart, men det förstår han tydligen inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Va! Inte illa menat mot din brorsa (eller jo lite) men..... SKJUT HONOM!!!!!!!! Vad gör man med en störig lillebror som skriker "Leo Valdez är dum i huvudet!" Hela tiden??? Inte jag häller... Min syster är galen i Leo har ni ens sätt hennes profilbild? Jäpp jag vet xD Han vill göra dig arg....... 4 jan, 2017 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen